امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۱:۵۵  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 2916
    ارسال خبر چاپ خبر
  • حمید برادران گفت: زمانی که در کمیته فنی حضور داشتیم هر تصمیمی که در کمیته فنی با دوستان گرفته می شد شب بعد از جلسه از پشت پرده افرادی تصمیمات را عوض و اعلام کردند که این تصمیمات از سوی کمیته فنی بوده است. حمید برادران عضو سابق کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز در…

    حمید برادران گفت: زمانی که در کمیته فنی حضور داشتیم هر تصمیمی که در کمیته فنی با دوستان گرفته می شد شب بعد از جلسه از پشت پرده افرادی تصمیمات را عوض و اعلام کردند که این تصمیمات از سوی کمیته فنی بوده است.
    حمید برادران عضو سابق کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: ۴۰ سال سابقه ورزش من که به وسیله شخصی در حال از بین رفتن است باعث شد که بخواهم در مقابل توهین و اهانت های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون لب به سخن بگشایم و با خبرنگاران در رابطه با این رشته سخن بگویم.
    وی افزود: به شخصیت فردی این فرد احترام می گذارم ولی اینجا باعث مدیریت این رشته  مطرح است و به اعتقاد بنده مدیریت ایشان در حدی نیست که بتواند یک سری قهرمان را هدایت کند و مدیریت رییس فدراسیون در حد کلوپ داری شخصی است و فکر نمی کنم وی قبل از دریافت سمت در هیئت کیش و فدراسیون تا به حال ورزشی انجام داده باشد تا بداند که ورزش کردن در حد قهرمانی بسیار مشکل است. وی خاطرنشان کرد: زمانی که در کمیته فنی حضور داشتم هر تصمیمی که در این جلسه صورت می پذیرفت به صورت شبانه با تصمیمات افرادی که در پشت پرده حضور داشتند تغییر پیدا می کرد این در حالی بود که بعدا اعلام می شد این تصمیمات از سوی کمیته فنی بوده است.
    پیشکسوت تنیس روی میز گفت: تنها خواهشی که از وزیر وزارت ورزش کشور داریم این است که هرچه سریعتر به داغ جامعه پینگ پنگ رسیدگی کنند و فردی را به عنوان مدیر انتخاب کنند که از مسائل این رشته آگاهی داشته باشد.
    وی تصریح کرد: همه می دانند که بنده در فدراسیون های گذشته نیز حضور نداشتم و تا به حال حتی یک توپ پینگ پنگ هم درخواست نکردم در سال گذشته زمانی که دوستان حضور پیدا کردند تصمیم گرفتم به  منظور حضور در کمیته فنی به جامعه پینگ پنگ خدمت کنم ولی متاسفانه به دلیل دخالت افراد نامشخص در این کمیته دیگر نتوانستم در این کمیته فعالیت داشته باشیم.
    وی در پایان افزود: جوانان ما و آیندگان کشورمان باید هم اکنون به دور از هرگونه حاشیه باشند و تمرینات خود را ادامه دهند متاسفانه با شرایط به وجود آمده از سوی مسئولان فدراسیون وضعیت مناسبی برای بازیکنان وجود ندارد
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "گفتگوی حمید برادران با باشگاه خبرنگاران"
    تازه ترین اخبار