امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۴۷:۲۹  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 29265
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات تنیس روی میز ششمین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی ‘آسمان هشتم’ پس از سه روز رقابت فشرده با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.       به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از شبستان، در این دوره از مسابقات که با حضور ۵۳ بازیکن در سالن هیئت پینگ پنگ شهرستان میناب…

    مسابقات تنیس روی میز ششمین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی ‘آسمان هشتم’ پس از سه روز رقابت فشرده با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از شبستان، در این دوره از مسابقات که با حضور ۵۳ بازیکن در سالن هیئت پینگ پنگ شهرستان میناب برگزار شد، از مجموع بازی های انجام شده، پنج بازیکن به نام های مجید نژاد ذاکری، مرتضی زمانی، موسی ذاکری، مصطفی دهبانفر و جابر سرتک زاده به دور بعدی را یافتند.

     

     

    بازیکنان راه یافته به دور بعد، بازی های خود را در این مرحله به صورت دوره ای برگزار خواهند کرد.

     

     

    بر پایه این گزارش، در نهایت حامد دهبانفر توانست در حضور بزرگان تنیس روی میز شهرستان میناب به قهرمانی برسد و مقام دومی این دوره به مجید نژاد ذاکری کهنه کار و رئیس هیئت پینگ پنگ شهرستان رسید.

     

     

    مرتضی زمانی از بازیکنان برتر استان که در مسابقات پنجمین جشنواره آسمان هشتم نیز به مقام قهرمانی رسیده بود نتوانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و به مقام سومی این مسابقات بسنده کرد.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نفرات برتر مسابقات جشنواره آسمان هشتم معرفی شدند"
    تازه ترین اخبار