امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۸:۵۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 2927
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نایب رئیس سابق فدراسیون تنیس روی میز گفت:اگر به آقایان تاکنون در فدراسیون تنیس روی میز بی توجهی شده است؛باید بگویم به بانوان ظلم مضاعف شده است. زینب الیاس وند سرمربی سابق بانوان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود:درسال ۱۹۹۴ در کمیته بین المللی المپیک در قطعنامه ای مقرر شد به بانوان بیشتر توجه…

    نایب رئیس سابق فدراسیون تنیس روی میز گفت:اگر به آقایان تاکنون در فدراسیون تنیس روی میز بی توجهی شده است؛باید بگویم به بانوان ظلم مضاعف شده است.
    زینب الیاس وند سرمربی سابق بانوان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود:درسال ۱۹۹۴ در کمیته بین المللی المپیک در قطعنامه ای مقرر شد به بانوان بیشتر توجه شود،زیرا زنان مادر هم هستند و مادر الگو برای فرزندان خود است؛اگر در فعالیت های ورزشی حضور داشته باشد؛فرزندان بیشتر به ورزش گرایش پیدا می کنند به همین دلیل ۲۵ درصد از مدیران ITTF را بانوان تشکیل داده اند.
    وی افزود:درکشورمان در رشته تنیس روی میز داوران مجرب و بازیکنان خوبی داریم که از سنین پایین و با شرایط سخت کار کرده اند.این در حالی است که تا قبل از یک سال گذشته در کل کشور درمیان بانوان و آقایان تنها یک داور بلوچ زن درکشور داشتیم که درحال حاضر خانه نشین شده است که این برای جامعه پینگ پنگ کشور جای تاسف دارد.
    وی در ادامه افزود:مبالغ دریافتی داوران ما در فدراسیون تنیس روی میز در مقابل کاری که انجام می دهند؛هیچ است و تنها انتظاری که در مقابل زحمتشان خواهان هستند؛احترام از سوی مسولان است تا آنها انگیزه داشته باشند که متاسفانه این موضوع در فدراسیون کنونی خیلی کم رنگ شده است.
    وی خاطر نشان کرد:قبل از آکادمی قیطریه،بانوان تنیس روی میز کشورمان در زیر پله های آزادی به تمرینات خود می پرداختند و در طبقات دیگر به استراحت می پرداختند؛بازیکنان هیچ وقت تلف شده ای نداشتند،اما متاسفانه با از دست دادن آکادمی قیطریه بانوان به نوعی سرگردان شدند.
    وی تصریح کرد:در آکادمی بین المللی تنیس روی میز بانوان نیز در درجه دوم مورد اهمیت قرار می گیرند و بانوان کشورمان در تنیس روی میز در شرایط بدی اردوهای خود را سپری می کنند؛این درحالی است که در دو سال گذشته من با هزینه های شخصی خود از ا ردوهای اصفهان و قم دیدن کردم.
    وی اظهار داشت:چرا باید شرایط به صورتی باشد که مسولان با هزینه های شخصی خود از وضعیت اردوها اطلاع پیداکنند.
    الیاس وند افزود:برای رقابت های تیم ملی بانوان تنها گذاشتن یک رقابت انتخابی قابل قبول نیست و باید مسابقات متعدد همراه اردوهای مداوم برگزار شود.
    وی در ادامه افزود:پنگ پنگ بازان کشور جزو ورزشکاران خوب دلسوز و مهربان و با شخصیت هستند که متاسفانه و با اتفاقات صورت گرفته اخیر از سوی مسولان شرایط طوری شده است که صمیمی ترین دوستان رو درروی هم قرار گرفته اند و این باعث تاسف وناراحتی جامعه پینگ پنگ است.
    نایب رئیس سابق بانوان افزود:من در زمان برکناریم از فدراسیون هیچ صحبتی با رسانه ها نداشتم؛زیرا آن مسئله شخصی بود،ولی اکنون به خاطر بانوان در این نشست حاضر شدم؛زیرا بانوان به دلیل شرایط خانواده ها مانند آقایان استقلال ندارند و نمی توانند به راحتی سخنان خود را بیان کنند و به جرات می توان گفت که هم کنون بیشتر بازیکنان وداوان و مربیان ناراضی هستند.
    وی در ادامه افزود:من مدت ۵۰ سال به عنوان مربی بازیکن داور ملی مربی بین المللی و نایب رئیس فدراسیون فعالیت داشتم و تاکنون هیج صحبتی در رابطه با مسائل شخصیم با خبرگزاری ها نکرده ام؛ولی اکنون فقط به دلیل علاقه ام به این رشته لب به سخن گشوده ام و باید بگویم تنها نایب رئیس در کشور هستم که تا به حال یک ریال در قبال کار انجام گرفته در فدراسیون پولی دریافت نکرده ام.
    وی درپایان افزود:تمامی مشکلات اخیر فدراسیون و نبود مربیان و برگزاری اردوهای مداوم به سوء مدیریت فدراسیون مربوط می شود که امیدواریم مسولان وزارت ورزش هرچه سریعتر به این رشته سروسامان دهند و پینگ پنگ کشور را ازسردرگمی رها کنند و آن را به جامعه پینگ پنگ  برگردانند
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "گفتگوی الیاس ون با باشگاه خبرنگاران"
    تازه ترین اخبار