امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۴:۳۶  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۷ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 29345
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات آزاد تنیس روی میز بانوان خوزستان در رده سنی جوانان برگزار شد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: در این مسابقات بهاره بابادی‌وند قهرمان شد و رضوان کشاورزی، فاطمه بهجت و آوا علیزاده به ترتیب…

    مسابقات آزاد تنیس روی میز بانوان خوزستان در رده سنی جوانان برگزار شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: در این مسابقات بهاره بابادی‌وند قهرمان شد و رضوان کشاورزی، فاطمه بهجت و آوا علیزاده به ترتیب عنوان‌های دوم تا چهارم را از آن خود کردند.

     

    وی درباره جدول برگزاری این رقابت‌ها گفت:‌ مرحله اول و دوم به ترتیب به صورت دوره‌ای و حذفی و مرحله سوم به صورت دوره‌ای انجام شد.

     

    نایب‌رییس هیات تنیس روی میز خوزستان با بیان این‌که سطح رقابت‌ها بالا بود، ادامه‌داد: نفرات برتر به مسابقات انفرادی کشور که هنوز زمان و مکان برگزاری آن مشخص نشده است، اعزام می‌شوند.

     

    وی عنوان‌کرد: به نظرم تنیس روی میز بانوان استان رشد خوبی داشته است. ما در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان ملی‌پوش داریم و در دسته یک رده ‌سنی بزرگسالان کشور تنیسور داریم. در کل عملکرد بازیکنان‌مان راضی‌کننده بوده است.

     

    به گزارش ایسنا، رقابت‌های آزاد تنیس روی میز بانوان استان در رده ‌سنی جوانان، هفتم مهرماه با حضور ۳۴ تنیسور در سالن تنیس روی میز ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "معرفی بهترین بانوان تنیسور خوزستان"
    تازه ترین اخبار