امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۱:۵۶  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 29364
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاونین این وزارتخانه و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز سیاست ها و اهم برنامه های ورزش کشور برای بازیهای آسیایی کره جنوبی – المپیک ۲۰۱۶ – مسابقات مهم جهانی و آسیایی مورد بررسی قرار گفت. با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاونین این وزارتخانه…

    با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاونین این وزارتخانه و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز سیاست ها و اهم برنامه های ورزش کشور برای بازیهای آسیایی کره جنوبی – المپیک ۲۰۱۶ – مسابقات مهم جهانی و آسیایی مورد بررسی قرار گفت.

    با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاونین این وزارتخانه و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز سیاست ها و اهم برنامه های ورزش کشور برای بازیهای آسیایی کره جنوبی – المپیک ۲۰۱۶ – مسابقات مهم جهانی و آسیایی مورد بررسی قرار گفت.

    به گزارش پایگاه  تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از سایت خبری وزارت ورزش و جوانان ، در این نشست دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان به سیاست گذاری ها و دستور رییس جمهور در مورد اهداف کلان ورزش کشور اشاره کرد و افزود: آقای رییس جمهور در مراسم تجلیل از ورزشکاران المپیکی اهداف بزرگی را برای ورزش کشور در نظر گرفتند که مهمترین آن بازیهای آسیایی آینده در سال ۲۰۱۴ اینچوان کره جنوبی و المپیک آینده است بنابراین باید تمام تشکیلات ورزش و همه دست اندرکاران در این جهت گام بردارند و از این رو تشکیل و تداوم این جلسات ضروری است و باید به صورت مداوم ادامه یابد.

    دکتر عباسی به موفقیت های ورزش و جوانان طی ماههای اخیر در المپیک و پارالمپیک و مسابقات مختلف جهانی و آسیایی در همه رده ها اشاره کرد و افزود: ورزش کشور مسیر رشد و پیشرفت خود را پیدا کرده و این وظیفه مدیران ورزش کشور و همه دلسوزان است که در یک چرخه مرتب و منظم و با اتحاد و همدلی ضمن کشف استعدادها و توجه به مربیان سازنده مسیر این رشد و ترقی را هموار کنند.

    در این نشست مقرر شد کمیته ایی متشکل از معاونین و مدیران وزارت ورزش و جوانان – هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و قهرمانان بزرگ ملی جهت تحقق اهداف و سیاست های کلان ورزش تشکیل شود تا برنامه ریزهای درستی را جهت آینده ورزش ترسیم کنند.

    همچنین این کمیته در مورد بازنگری اساسنامه فدراسیون های ورزشی به طور جدی پیگیری های لازم را انجام می دهد تا پس از تایید و تطبیق آن با اهداف وزارت ورزش و جوانان و تبیین وظایف فدراسیونها منطبق بر قوانین رسمی اساسنامه اصلاح شده به وزارت ورزش اعلام تا به تصویب نهایی برسد.

    ضمن اینکه مقرر شد پس از گزارش و جمع بندی اصلاح اساسنامه ها از سوی کمیته فوق زمان مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک نیز از سوی هیات اجرایی مطرح و تایید شود تا انتخابات کمیته ملی المپیک ظرف ماه های آینده برگزار شود.

     

     

     

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عباسی:انتخابات کمیته ملی المپیک در ماه های آینده برگزار می شود"
    تازه ترین اخبار