امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۲۰:۴۲  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 29374
    ارسال خبر چاپ خبر
  •       به نظرتان بمب خبری جناب رئیس در یزد چه خواهد بود!!!؟ قرار است فردا با حضور رئیس فدراسیون مجمع عمومی هیأت یزد برگزار شود. تا بحال آقای رئیس چند دفعه به یزد آمده اند و هر بار بمبی خبری در زادگاهشان به تنیس روی میز کشور ارائه کرده اند که طبق معمول…

    دوستان وهمشهریان قدیمی

     

     

     

    به نظرتان بمب خبری جناب رئیس در یزد چه خواهد بود!!!؟

    قرار است فردا با حضور رئیس فدراسیون مجمع عمومی هیأت یزد برگزار شود. تا بحال آقای رئیس چند دفعه به یزد آمده اند و هر بار بمبی خبری در زادگاهشان به تنیس روی میز کشور ارائه کرده اند که طبق معمول قابل پیش بینی است که فقط حرفی بیش نیست. برای مثال در آخرین جلسه ای که ایشان حضور داشتند قرار شد حتما یک مربی سرشناس کشور در یزد حضور پیدا کند که هنوز این مربی در حال آمدن است یا خبر برنامه ریزی روی هزار استعداد و صد مربی در کشور.

    حال باید دید که اینبار جناب رئیس چه خبرهایی دارد و به نظر ایشان پیشرفت استان یزد در تنیس روی میز چقدر بوده است! احتمالا باز ایشان و آقای سیفی ( رئیس هیأت استان یزد و سرپرست تیم ملی در اعزام به لهستان)، دوستان و همشهریان قدیمی، حق یک یا شاید دو شهرستان فعال استان یزد را نادیده بگیرند و بگویند شهر مرکز استان اکثر مقام ها را کسب می کند و فضای جلسه را معطر از به به و چه چه های خود در مورد فعالیت های استثنایی هیأت استان کنند و بسیار تاسف از اینکه هیچ کس از ترس جایگاه خود جرأت اظهارنطر نداشته باشد. قالب پیش بینی است که همه در این جلسه تحت تاثیر قرار گرفته، از فعالیت های انجام نشدۀ خوب خود و هیأت استان می گویند و شاید در آخر تعقل کنند چرا با این همه فعالیت!!! در کشور هیچ حرفی برای گفتن نداریم.

    آنچه ممکن است بمب خبری جناب رئیس را داغ تر کند مسئول جدید روابط عمومی هیأت استان یزد است که هر چند روز یکبار اشتباهات جالبی را در سایت منتشر می کند برای مثال در آخرین بار به جای معرفی نفرات برتر مسابقات نونهالان شهرستان یزد نوشته اند معرفی نفرات برتر مسابقات نونهالان استان یزد.

     

     نام نویسنده: محفوظ

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "درد دل یکی از اهالی تنیس روی میز استان یزد"
    1. نام محفوظ گفت:

      با سلام. آیا قدومبا برکت یا بی برکت و با فایده یا بی فایده ی رییس محترم فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران را به استان یزد ، نمیدانم تبریک بگویم یا تسلیت ؟؟؟؟
      به هرحال : امیدوارم که اینبار پس از تازه کردن دید و بازدید ها و خوش گذشتن ها ، تدبیری با عملکرد و رویکردی خداپسندانه بچینند و آخرت خود را آباد سازند.
      انشاالله

    2. احمد بی دل گفت:

      شماهم جای رئیس باشیدسعی می کنید حالی به دوستان قدیم و یاران جدید بدهید.
      وقتی ایشان به همه غیر از اهالی پینگ پنگ حال می دهند چرا به یکهمشهری ندهند؟

    3. احمدی گفت:

      با سلام تا جایی که من میدانم یکی از مربیان سرشناس چندی قبل به مهریز امدند و کلاس و تمرین داشتند و قول اقای رییس عملی شده است.

    4. محمدرضا از مهریز گفت:

      اقای احمدی سلام. ان مربی که به شهر ما امد ، آقای عمیدی بود که بدون رایزنی با فدراسیون و فقط و فقط بخاطر دلسوزی شخص ایشان بود ، نه قول جناب رییس

    5. محمد رضا یزدی زاده گفت:

      سلام خدمت همه پینگ پنگیهای ایران و یزد
      با احترام گذاشتن به تمام نظران و دیدگاهها خصوصا آقای احمدی که ایشان را نتوانستم بشناسم.
      باید بگویم که آقای عمیدی برای کلاس مربیگری آن هم بدون هماهنگی آقای رئیس فدراسیون به مهریز آمده بودند.
      با احترامی که برای ایشان قاول هستیم باید بگوییم که اگر ایشان مربی برجسته و بازیکن ساز وکارنامه داری هستند چرا در استان خودشان نتوانسته حتی یک بازیکن را تربیت کنند؟
      دوم مشخص بشه که در کارنامه ایشان چند بازیکن تربیت شده ؟
      سوم از خود ایشان میخام این سوالات را پاسخ بده؟
      دست آخر هم انتظار داریم خروجی و نتیجه این کلاس را برای تمام شهر مهریز که حتی یک بازیکن در سطح رده بندی کشور نداره بدونیم
      بینهایت از همه شما ممنونم
      منتظر پاسخ آقای عمیدی عزیز و بقیه واسطه ها در این کلاس هستم
      خدا اجرتون بده

    6. محمدرضا از مهریز گفت:

      سلام. با کسب اجازه از آقای عمیدی. چند سوال از دوست عزیزمون ، مربوط به شهر مهریز میشه که باید جواب داد
      اولا اگه شما دوستی از استانهای دیگه داشته باشید و بخواهید که اورا به مهمانی دعوت کنید ، باید از کسی اجازه بگیرید؟. آقای عمیدی دعوت مارا بع عنوان یک دوست پذیرفتند و در حاشیه ی این دعوت و حضور ایشان ، کلاسهایی برگزار شد و الان متوجه شدیم که این موضوع به هیچکس مربوط نمیشد تا اطلاع رسانی کنیم و همگان بدانند
      در مورد بازیکن سازی ایشان هم باید خودشون تاریخ تنیس روی میز کشور را بازخوانی کنند برای دیگران تا حقایق روشن بشه و بدانند که چه کسانی در سایه ی مربیگری چه کسانی رشد کرده اند.
      در مورد بازیکن های مهریز هم باید بگم که هیات مهریز درحدود سه ساله که با جدیت آغاز بکار کرده و توی این سه سال ، ادعای تمام شهرستانهای تابعه را خوابانده . ما در سطح استان در تمام رده ها مقام داریم و این نتیجه ی سه سال فعالیته . پروسه ی بازیکن سازی ( قابل توجه کسانیکه فکر میکنند یک شبه میتوان بازیکن ساخت ) یک برنامه ریزی بلند مدت نیاز داره و ما در میانه های راه هستیم. ما از جمله مربیان و دست اندرکارانی نیستیم که بازیکنمان را به زور در دست داشتن یک راکت خوب و آن هم بصورت مقطعی در کشور مطرح کنیم. شما خردسالان کشور را ببینید و ببینید که بچه ی ۸ ساله که هنوز به تکامل حرکتی و اوج فاکتورهای ادراکی دست خودش نرسیده ، با چه چوب و رویه های گرانقیمتی بازی میکند
      نمیخوام وارد بحث فنی بشم. بازهم اگه سوالی مربوط به جامعه ی پینگ پنگ مهریز میشه ، بنده با کمال میل پاسخگو هستم

    7. محمد رضا یزدی زاده گفت:

      با سلام مجدد خدمت هم استانی خوبم آقای دهقانی
      دعوت از یک مهمان امری عادی است و قبول دارم که نیازی به مجوز یا اجازه از کسی نیست.
      اما آقای احمدی در نوشته خودشان سعی کرده تا خودش را به فدراسیون وآقای زارع پور نزدیک کنه و بچسپونه.قبلا هم وقتی آقای عمیدی گرامی دبیر این فدراسیون بودند همیشه در بحثهای اساسی آقای علوی وصاحب نظران خودشون را وسط می انداختند و همه چیز را خراب میکردند و به نفع این فدراسیون رفتار میکردند.
      شما میتونین در همین سایت به گفته های من برسین چون همه اسناد ونوشته های آقای عمیدی موجوده.
      به نظر من تا وقتی آقای عمیدی دبیر این فدراسیون بودش بصورت تمام قد از سیستم فدراسیون دفاع کرد اما همینکه دیدن که دیگه امیدی به پست دبیری نیست بیرون اومد وشروع کرد به جبهه گیری البته این نظر منه وبرای ایشون احترام فوق العاده زیادی قائلم.
      آقای عمیدی فراموش کردن که هرجا برخی مربیان مورد غضب فدراسیون رفتند و کلاس گذاشتن محرومشون کردن؟حالا هم با اون چیزی که اتفاق افتاده باید فدراسیون ناراحت بشه.
      تازه ما که وسوال از آقای عمیدی کردیم وهنوز جوابی نیافتیم.

    8. محمدرضا از مهریز گفت:

      با سلام مجدد. جناب یزدی زاده. بنده ی حقیر بعید میدانم که شما هم استانی ما باشید
      اما به هرحال ؛ انچیزی که مربوط به بنده و هیات تنیس روی میز شهرستان مهریز بود ،بصورت روشن پاسخ دادم. حالا نیز به این نتیجه رسدیم که نباید خبر آقای عمیدی را اطلاع رسانی میکردیم. فکر کنم در حقانیت و پایه ی کار بودن هیات ما همین بس باشد که ایشان دعوت مارا لبیک گفتند و به شهرستان ما آمدند(درضمن رشته ی ورزشی ما تنیس روی میز است نه موج سواری). انشاالله ، پنجره ای که ایشان برای ما باز کردند(ازلطاظ علمی و عملی) ، درسالیان آینده رنگ و روی خود را نشان خواهد داد. در مورد دفاع آقای عمیدی از فدراسیون ، فکر میکنم باید حرفهای ایشان را هم بشنوید. یک طرفه قاضی نرید
      با احترام

    9. سعید زارع زاده گفت:

      با سلام خدمت آقای یزدی زادۀ جنوبی الاصل
      فکر می کنم شما از دلسوزان واقعی تنیس روی میز باشید و خوشحال شدم که واقعیت را دربارۀ مهریز گفتید اما اینجانب دبیر هیأت مهریز توضیحاتی در مورد مهریز دارم:
      ۱)کلاسی که با حضور آقای عمیدی برگزار شد بسیار عالی بود وحداقل برای ما کلاسی گرانبها بود که نتیجۀ آن در آینده معلوم خواهد شد.
      ۲)حضور مربیان مطرح کشور برنامه ای فصلی است که از طریق آکادمی تنیس روی میز دستغیب اجرا می شود و خواهید دید که مربیان مطرح و به خصوص بازیکن ساز کشور به تدریج به مهریز خواهند آمد وبسیاری از برنامه های دیگر که از آخر امسال از سر گرفته خواهد شد.
      ۳)بدشانسی ما بود که امسال یکی از آینده های تنیس روی میزمان دچار مشکلی شد و نتوانست نام مهریز را در سطح کشور مطرح کند اما مطمئن باشید با برنامه ریزی مدون طی دو سه سال آینده خیلی از مهریز خواهید شنید.
      ۴) اطلاع رسانی حضور آقای عمیدی کاری بسیار عالی بوده و نظرات تمامی اهالی پینگ پنگ برای ما محترم است.

    10. amidi گفت:

      با سلام دوست یزدیم،برای مربی سازنده بودن علاوه بر دانش مربیگری چیزهای دیگری هم لازم است.یکی اینکه فرد شغلش مربیگری باشد و منظو در سالن باشد. من در سالهلی ۵۹ تا ۶۲ بدلیل تعطیلی دانشگاهها اینچنین بودم .که همه هم استانیهای من اذعان دارند که نقش داشته ام یا نه. اما بعدش دوباره به دانشگاه برگشتم وبعد هم کار و شغلی دیگر بجز مربیگری داشتم و هیچوقت هم مدعی سازندگی نبوده ام . اما هر وقت فرصت داشته ام دین خودم را به خانواده تنیس روی میز ادا کرده ام .حالا با حضور در دوره های کوتاه مدت ،کلاس و یا در سالن بعنوان راهنمای مربیان دیگر. و یا با مقالات و کمک به سایر دوستانی که کتاب نوشته اند .من نمیدانستم برای کمک کردن به دیگر شهرستانها باید از کسی اجازه بگیرم.هم اکنون هم از سه استان دیگر از من درخواست شده ولی متاسفانه وقت ازاد ندارم. توصیه ای دارم وان این است اول سعی کنید یکنفر را بشناسید بعد در موردش حرف بزنید

    11. علی ناظمی گفت:

      آقای عمیدی از افراد محترمی می باشد که متاسفانه مورد ظلم واقع شده است ایشان همه کاره آموزش در فدراسیون قبلی بوده که به محض ورود به فدراسیون بعدی از سیستم قبلی با جرات انتقاد کرده است . انشاالله سلامت باشد

    12. علی ناظمی گفت:

      ضمنا چه کسی شایسته تر از جناب سیفی قدیمی ترین ، موفق ترین و پینگ پنگی ترین رئیس هیات کشور. انشاالله موفق و سلامت باشند

    13. دلیر محمدی گفت:

      با سلام خدمت خانواده محترم تنیس روی میز کشور
      بنده به عنوان کسی که از سال ۷۳ تا کنون در رشته تنیس روی میز کردستان به صورت مستمر فعالیت میکنم لازم میدانم که اطلاعاتی را در مورد احوالات این رشته در کردستان به اطلاع برسانم.
      همانطور که مستحضر هستید تنیس روی میز کردستان سالهاست که بعنوان یکی از قطبهای ورزش در کشور مطرح می باشد که بازیکنان و مربیان بزرگی را به این خانواده معرفی کرده است.
      برای این مهم بسیاری از افراد در طول این سالها فعالیت کرده اند و با از خود گذشتگی مثال زدنی باعث پابرجا بودن و رشد این درخت تناور بوده اند. مربیان زیادی که با کمترین هزینه (گاها نیز با کمک کردن اعتباری و مالی)و درد سر های موجود در استان فقط و فقط بدلیل عشق به آموزش و ادا کردن دین خود به همشهریان ، بازیکنان زیادی را چه در رده های ملی و کشوری و چه در رده های دیگر به ایران معرفی کردند .بازیکنانی که در زندگی شخصیشان نیز موفقند و با طی کردن مدارج عالی تحصیلی در گوشه گوشه این کشور و گاها خارج از کشور به خدمت مشغولند.
      من تا آنجا که به خاطر دارم اسم این عزیزان را در ذیل می آورم:
      آقایان اقبال لطف ا… نسبی،مرحوم یدا… رفعت ،امیر عمیدی ،سیامک معتضد، نادر جلوزان ، جمیل لطف ا … نسبی ،عبدا… ایوبی، جمیل حسنی، عبدا… ماجدی ، افشین جنتی ، ظاهر شلانی ، ایپکی ،مینایی،حمید رضا کریمی ،فرشید کم آزار،فرشید کوکبی، فرزاد افراسیابی ،یدا… احمدی، وفا مروت جو،
      همچنین رییسان هییت آقایان حسین لامعی و پرویز جنتی و جمال مفاخری که باعث پیشرفت این رشته ورزشی شدند.
      زحمت این عزیزان بوده که پینگ پنگ کردستان در چنین جایگاهی قرار دارد.
      و هر کدام با توجه به توانایی و ظرفیت خود به این رشته خدمت کرده اند .بنده به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ تنیس روی میز ایران از آقای یزدی زاده و کسان دیگری که اطلاعات دقیقی از پینگ پنگ کردستان ندارند خواهش میکنم از نوشتن چنین نظراتی خودداری کنند و حرمت افراد را به این سادگی زیر سوال نبرند.
      از کسانی که سهوا از قلم افتاده اند دورادور طلب بخشش دارم.
      در آخر این مطلب را تقدیم میکنم به همه آنها:
      “وقتی که ما گنجینه های حقیقی در اختیار داریم هیچ وقت متوجه آن
      نمی شویم . میدانی چرا؟ چون آدمها به وجود گنج باور ندارند”


    تازه ترین اخبار