امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۲۰:۲۰  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 29419
    ارسال خبر چاپ خبر
  • هیئت پینگ پنگ استان هفته آینده میزبان رقابت های لیگ برتر پینگ پنگ باشگاه های کشور خواهد بود.     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از باشگاه خبرنگاران قم، دیدارهای دور برگشت لیگ برتر نونهالان و نوجوانان در گروه های دو گانه به میزبانی هیئت های پینگ پنگ استان های خرم…

    هیئت پینگ پنگ استان هفته آینده میزبان رقابت های لیگ برتر پینگ پنگ باشگاه های کشور خواهد بود.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از باشگاه خبرنگاران قم، دیدارهای دور برگشت لیگ برتر نونهالان و نوجوانان در گروه های دو گانه به میزبانی هیئت های پینگ پنگ استان های خرم آباد و قم برگزار می شود.

     

    این مسابقات در حالی برگزار می شود که امسال در دومین دوره لیگ برتر نونهالان و نوجوانان پینگ پنگ کشور ۱۲ تیم حضور دارند و بازی های دور رفت در دو گروه شش تیمی به صورت متمرکز در شهریور ماه برگزار شد.

     

    در گروه نخست این مسابقات تیم های پینگ پنگ هیئت لرستان، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری ارومیه، هیئت همدان، هیئت قزوین و نفت آبادان حضور دارند وگروه دوم شامل تیم های پینگ پنگ نفت و گاز گچساران، هیئت قم ، پتروشیمی بندر امام، پاسارگاد بانه (الف)، پاسارگاد بانه (ب) و شهرداری اراک است.

     

    مسابقات دور برگشت این دوره از رقابت ها به میزبانی شهرستان های قم و خرم آباد در روزهای بیستم و بیست و یکم مهر ماه به صورت هم زمان برگزار خواهد شد در حالی که تیم های حاضر در گروه دوم در قم نیز با سرداوری علیرضا حجازیان به میدان خواهند رفت./

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قم/ ۲۰ و ۲۱ مهر میزبان لیگ برتر نونهالان و نوجوانان کشور"
    تازه ترین اخبار