امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۵:۰۱  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 29433
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   رئیس انجمن تنیس روی میزدانش آموزی گفت: آموزش تنیس روی میز در مقطع ابتدایی به آینده این ورزش کمک می‌کند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عادل علیپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص برنامه‌های انجمن تنیس روی میز دانش آموزان تصریح کرد: از این پس دانش آموزان…

     

    عادل علیپور/رئیس کمیته مربیان و رئیس انجمن تنیس روی میزدانش آموزی

    رئیس انجمن تنیس روی میزدانش آموزی گفت: آموزش تنیس روی میز در مقطع ابتدایی به آینده این ورزش کمک می‌کند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عادل علیپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص برنامه‌های انجمن تنیس روی میز دانش آموزان تصریح کرد: از این پس دانش آموزان سراسر کشور در مقطع پنجم ابتدایی در زنگ ورزش به صورت تمام وقت آموزش تنیس روی میز می‌بینند.

     

    وی با بیان اینکه یک برنامه آموزشی سراسری در رامسر برگزار شد، افزود: بانوان و آقایان زیادی در این برنامه شرکت کردند. در هر بخش هفتاد نفر آموزش سراسری دیدند تا بتوانند به معلمان سراسر استان‌های خود آن را منتقل کنند.

     

    رئیس انجمن تنیس روی میز در خصوص برنامه‌های این انجمن گفت: تنیس روی میز بهترین فرصت برای همه افراد است، چرا که مشکل خاصی برای حجاب خانم‌ها در این رشته ورزشی وجود ندارد. این ورزش را می توان در سالن و یا حتی در فضای باز انجام داد. اگر دانش آموزان پنجم ابتدایی استعداد یابی شوند، برای آینده این رشته ورزشی بسیار موثر خواهد بود.

     

    وی گفت: انجمن دانش آموزی تعامل نزدیکی با فدراسیون تنیس روی میز دارد. با استعدادیابی در مقطع پنجم ابتدایی می توانیم در آینده تیم ملی تنیس روی میزی قدرتمندی داشته باشیم.

     

    علیپور خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد مربیان موجود در مدارس، تنیس روی میز را به صورت حرفه ای کار کرده‌اند. امیدوارم در آینده هم این روند ادامه داشته باشد.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عادل علیپور:آموزش پینگ پنگ در مقطع ابتدایی به آینده این رشته کمک می‌کند"
    1. خدا قوت آقای علیپور عزیز

    2. اسعد فرد گفت:

      در این دوره قیمت ادمها مثل قیمت ریال در برابر دلار افت کرده است


    تازه ترین اخبار