امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۳۱:۵۴  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 29599
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   رئیس هیئت پینگ پنگ آمل از برگزاری مسابقات پینگ پنگ قهرمانی بانوان مازندران انتخابی تیم جوانان استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ، محمد تقی قربانی گفت: این مسابقات به صورت انفرادی در خانه پینگ پنگ آمل برگزارمی شود و…

     

    رئیس هیئت پینگ پنگ آمل از برگزاری مسابقات پینگ پنگ قهرمانی بانوان مازندران انتخابی تیم جوانان استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی این شهرستان خبر داد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ، محمد تقی قربانی گفت: این مسابقات به صورت انفرادی در خانه پینگ پنگ آمل برگزارمی شود و پنج نفر برتر مسابقات در قالب تیم منتخب مازندران به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

     

    وی با بیان اینکه محدودیتی برای شرکت تیم های شهرستانها در این مسابقات وجود ندارد، افزود: هر تیم با پنج ورزشکار شرایط شرکت در این مسابقات را دارد.

     

    رئیس هیئت پینگ پنگ آمل یادآورشد: ماه گذشته مسابقات پینگ پنگ قهرمانی بانوان مازندران در رده سنی نوجوانان به میزبانی آمل برگزار و تیم منتخب پینگ پنگ بانوان استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب شدند

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مازندران/آمل میزبان مسابقات پینگ پنگ قهرمانی بانوان استان"
    تازه ترین اخبار