امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۴:۰۷  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 29601
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   مسابقات پینگ پنگ قهرمانی بانوان مازندران انتخابی تیم منتخب جوانان استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور روز جمعه به میزبانی شهرستان آمل آغاز شد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، رئیس هیئت پینگ پنگ شهرستان آمل اظهار داشت: در این مسابقات ۱۵پ ینگ پنگ باز از سه شهرستان آمل ، بابل…

     

    مسابقات پینگ پنگ قهرمانی بانوان مازندران انتخابی تیم منتخب جوانان استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور روز جمعه به میزبانی شهرستان آمل آغاز شد.

     


    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، رئیس هیئت پینگ پنگ شهرستان آمل اظهار داشت: در این مسابقات ۱۵پ ینگ پنگ باز از سه شهرستان آمل ، بابل و نوشهر به صورت انفرادی در خانه پینگ پنگ آمل با هم رقابت می کنند.

     

    محمد رضا قربانی با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای شهرستانها برای شرکت در مسابقات قهرمانی استان وجود نداشت، از حضور نیافتن سایر شهرستانهای مازندان در این مسابقات به شدت انتقاد کرد.

     

    وی افزود: متاسفانه در سالهای اخیر درمسابقات قهرمانی استان هم در بخش دختران و پسران با حضور پنج تا شش از شهرستانهای مازندران برگزار می شود، که ادامه این روند برای توسعه وپیشرفت این رشته ورزشی نگران خواهد بود.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آغاز مسابقات پینگ پنگ بانوان/ انتقاد از غیبت تیم های شهرستانی"
    تازه ترین اخبار