امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۸:۱۱  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 29624
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با پایان رقابتهای دسته سوم بزرگسالان کشور بهنام رحمت پناه بصورت مطلق اول شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با پایان یافتن رقابتهای دسته سوم بزرگسالان کشور در یزد نتایج زیر بدست آمد:   ۱-بهنام رحمت پناه از کردستان با ۳۰امتیاز ۲- هادی صبحی از تهران با ۲۶امتیاز ۳-ایمان گلشاهی از قزوین با  ۲۵امتیاز…

    با پایان رقابتهای دسته سوم بزرگسالان کشور بهنام رحمت پناه بصورت مطلق اول شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با پایان یافتن رقابتهای دسته سوم بزرگسالان کشور در یزد نتایج زیر بدست آمد:

     

    ۱-بهنام رحمت پناه از کردستان با ۳۰امتیاز

    ۲- هادی صبحی از تهران با ۲۶امتیاز

    ۳-ایمان گلشاهی از قزوین با  ۲۵امتیاز

    ۴- متین لطف ا…نسبی از کردستان با ۲۵ امتیاز

    ۵-پ‍ژمان بخشنده از خوزستان با ۲۴امتیاز

    ۶-سعید احمدیان از آذربایجان شرقی ۲۴ امتیاز

     

    گفتنی است شاکر شجیرانی از خوزستان با ۹ پیروزی و ۶ شکست و کسب ۲۴ امتیاز،حامد نادری از توابع تهران با ۸ پیروزی و ۷ شکست وکسب ۲۳ امتیاز ،حامد باشت باوی از خوزستان با ۸ پیروزی و ۷ شکست وکسب ۲۳ امتیاز و مهرشاد پوده ازاصفهان با ۷ پیروزی و ۸ شکست وکسب ۲۲ امتیاز به ترتیب هفتم تا دهم شدند و در دسته سه بزرگسالان کشور باقی ماندند.

     

    سروش امیری نیا از خوزستان با ۷ پیروزی و ۸ شکست وکسب ۲۲ امتیاز ،آرمان حاجیعی با ۷ پیروزی و ۸ شکست وکسب ۲۲ امتیاز ،محمد رضا تائبی پور با ۶ پیروزی و ۹ شکست وکسب ۲۱ امتیاز، رضا آریا یار با ۹ شکست و کسب ۹ امتیاز و امیر چراغیانی و محمد جواهری بدون کسب امتاز در مکانهای یازدهم تا شانزدهم این دوره از رقابت ها را کسب کردند تا در سال آینده مجددا در رده آزاد به رقابت بپردازند.

     

     

     سرداوری این دوره از رقابتها بر عهده ی  آقای محمود رهیده  بود ، همچنین محمود همت و محمد حسین کبود ساز در امر داوری و برگزاری کمک حال آقای رهیده بودند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رحمت پناه قهرمان دسته ۳ کشور"
    1. غريب بي دل گفت:

      أقای رحمت بناه این بیروزی را به شما و متین تبریک می کوییم.
      موفق باشید

    2. بخشنده گفت:

      با سلام
      جناب آقای بهنام رحمت پناه بازیکن با اخلاق و خوش تکنیک کشور ، کسب مقام قهرمانی دسته ۳ بزرگسالان کشور را به جنابعالی تبریک عرض می کنم ، انشاالله همیشه سالم وتندرست باشید و مطمئناً الگوئی بسیار خوب از هر لحاظ برای جوانان کشور هستید.

    3. amidi گفت:

      با سلام رحمت پناه علاوه برتنیس روی میز در عرصه اخلاق هم قهرمان است به ایشان و سایر عزیزان موفق در این دوره از مسابقات بخصوص افرادی که به دسته ۲ کشوری راه یافتند تبریک میگویم

    4. بخشنده گفت:

      با سلام حضور دوست و برادر بزرگوار جناب آقای استاد عمیدی
      جناب آقای عمیدی پارسال پژمان در یزد بازیهای خوبی انجام داد ولی بدلیل تمرینات سخت بدنی آنهم یکی دو روز قبل از مسابقات اوپن کشور شرایط او بهم ریخت ولی خدا را شکر که امسال تمریناتش بهتر شد و توانست تا اینجا مزد زحمت های خود را بگیرد هر چند به دسته ۲ صعود کرد ولی من واقعاً هنوز راضی نیستم چون میدانم توانائی های او خیلی بیشتر از این است البته نه تنها او بلکه چند نفر از بازیکنان شایسته خوزستانی هنوز خود را خوب باور نکرده اند و گر نه بازیکنان بسیار بزرگ و فهیمی هستند که انشاالله با همدلی و همفکری بیشتر در امسال و سال آینده از این بازیکنان بیشتر خواهیم شنید .

    5. hamid گفت:

      اقا بهنام تشکر میکنم که در یزد با من عکس انداختید.قلی پورم از اذربایجان غربی.

    6. وحیددلشب گفت:

      اقابهنام تعریف بازی واخلاق شما رو شنیده بودم ولی برای اولین بارکه دریزدبازی تون رودیدم عاشق بازیتون شدم وتا اخرعمرالگوی من درورزش خواهیدبودعکسی که باشماگرفته ام رو برای خودافتخارمیدانم
      خیلی بامرامین.و.د (ا.غربی)


    تازه ترین اخبار