امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۴۹:۲۸  آخرین بروزرسانی : مهر ۱۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 29714
    ارسال خبر چاپ خبر
  •               طاهرخانی گفت: در حال حاضر رشته پینگ پنگ برای احیا و رشد به جذب اسپانسرهای مالی نیاز دارد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حمید رضا طاهرخانی کاپیتان تیم ملی امید و جوانان پینگ پنگ کشور در گفت‌وگو با برنا بیان داشت: با توجه به اینکه پینگ…

     

     

     

     

     

     

     

    طاهرخانی گفت: در حال حاضر رشته پینگ پنگ برای احیا و رشد به جذب اسپانسرهای مالی نیاز دارد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حمید رضا طاهرخانی کاپیتان تیم ملی امید و جوانان پینگ پنگ کشور در گفت‌وگو با برنا بیان داشت: با توجه به اینکه پینگ پنگ یکی از مدال آورترین رشته‌های ورزشی استان است و از آنجا که قزوین قطب صنعتی کشور محسوب می‌گردد، این انتظار را داریم تا مسوولان با جذب اسپانسر مالی موجب رشد و پیشرفت این رشته شوند.

     

    وی ادامه داد: ما در سال‌های گذشته جزو مطرح‌ترین استان‌ها در این رشته بودیم، ولی متاسفانه در سال اخیر با روند نزولی و فاصله از روزهای اوج خود، جزو ۸ استان کشور هستیم.

     

    طاهرخانی اظهار داشت: این رشته نیاز به مربیان مطرح دارد تا با برنامه ریزی خاص موجب تقویت پینگ پنگ گردد، ما در استان مربیانی چون شیشه گرها را داریم ولی به دلیل اینکه نامبرده مربی تیم ملی بوده و مستمر در آنجا حضور دارد، نمی‌توانیم از تجربیات آن استفاده کنیم و نیاز است تا مسوولان، مربیان قوی را از استان‌های دیگر برای برنامه ریزی صحیح در این رشته مشخص کنند.

     

    قهرمان پینگ پنگ کشور اضافه نمود: در مرحله مقدماتی انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جام فجر که آذر ماه در تهران برگزار خواهد شد، انتخاب شده‌ام و امیدوارم با ادامه تمرینات عضو ثابت تیم ملی کشور شوم.

     

    گفتنی است؛ طاهرخانی در مسابقات تیم آسیا با کسب رتبه پنجم بهترین مقام تاریخ این رشته را در سال ۸۷ کسب کرد، همچنین در مسابقات دانش آموزی جهان در سال ۸۶ حایز رتبه برتر شده و چهار سالی هم به عنوان کاپیتان تیم ملی امید و جوانان، یکی از فعال ترین جوانان استان در این رشته است.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "طاهرخانی:پینگ پنگ با جذب اسپانسر دوباره احیا می‌شود"
    تازه ترین اخبار