امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۰:۴۴  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 29963
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از آغاز رقابت های دور برگشت لیگ برتر تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان باشگاه های کشور در قم خبر داد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛عباس اشعری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: هیئت تنیس روی میز استان قم از امروز به مدت…

     

    رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از آغاز رقابت های دور برگشت لیگ برتر تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان باشگاه های کشور در قم خبر داد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛عباس اشعری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: هیئت تنیس روی میز استان قم از امروز به مدت دو روز میزبانی بازی های دور برگشت لیگ برتر نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور را بر عهده دارد، مسابقاتی که تیم هیئت قم در دور رفت آن، گام نخست برای قهرمانی را محکم بر داشته است.

     

    وی ادامه داد: این در حالی است که رقابت های دور رفت از فصل جدید لیگ برتر تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان باشگاه های کشور با شرکت تیم های مدعی قهرمانی به میزبانی شهر سنندج برگزار شد و در نهایت تیم قم به مقام دوم دست یافت.

     

    جدال قم با پنج تیم حاضر در گروه اول مقدماتی تنیس روی میز کشور

     

    اشعری بیان داشت: تیم های حاضر در گروه نخست از مرحله مقدماتی مسابقات امسال لیگ دسته اول تنیس روی میز پسران نونهال و نوجوان باشگاه های کشور از امروز تا جمعه بیست و یکم مهر ماه در سالن شهید محمدی قم با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

     

    وی یاد آور شد: در این گروه شش تیم حضور دارند که بازی های خود را در مدت دو روز به شکل دوره ای برگزار می کنند تا دو تیم جواز صعود به نیمه نهایی را کسب کنند، در حالی که در دور رفت این رقابت ها تیم های نفت و گاز گچساران و هیئت قم اول و دوم شده اند.

     

    اشعری اضافه کرد: در واقع نائب قهرمانی قم در مرحله رفت لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های کشور در شرایطی محقق شد که این تیم با ترکیبی متشکل از پنج ورزشکار برتر رشته تنیس روی میز قم راهی این رقابت ها شد و با کسب عنوان ارزشمندی به کار خود پایان داد.

     

    رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم افزود: تیم قم در پایان رقابت با پنج تیم حاضر در گروه نخست از مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات تنیس روی میز نونهالان ونوجوانان، موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی دور رفت پیکارهای دور رفت لیگ برتر پینگ پنگ باشگاه‌های کشور شد.

     

    وی عنوان داشت: در مرحله رفت از بازی‌های گروه نخست این مسابقات که با شرکت شش تیم به شکل دوره‌ای به میزبانی هیئت تنیس روی میز استان کردستان در شهر سنندج برگزار شد، تنیس بازان قم در پنج مسابقه با رقبای خود به سه پیروزی و دو باخت دست یافتند.

     

    اشعری ابراز کرد: در واقع با احتساب این نتایج تیم نونهالان و نوجوانان هیئت تنیس روی میز استان قم در پایان رقابت‌های دور رفت با کسب هشت امتیاز بعد از تیم ۱۰ امتیازی نفت و گاز گچساران موفق به کسب رتبه دوم و نایب قهرمانی این دوره از مسابقات شد.

     

    نتایج نماینده قم در دور رفت مسابقات در سنندج:

     

    هیئت قم ۳- ۵ نفت و گاز گچساران

    هیئت قم ۵- صفر پتروشیمی بندر امام

    هیئت قم ۵- ۱ پاسارگاد (ب) بانه

    هیئت قم ۴- ۵ پاسارگاد (الف) بانه

    هیئت قم ۵- ۲ شهرداری اراک

     

    رده بندی گروه نخست تا پایان دور رفت:

     

    ۱- نفت و گاز گچساران با ۵ برد و کسب ۱۰ امتیاز

    ۲- هیئت قم با ۳ برد و ۲ باخت و کسب ۸ امتیاز

    ۳- پاسارگاد بانه (الف) با ۳ برد و ۲ باخت و کسب ۸ امتیاز

    ۴- شهرداری اراک با ۳ برد و ۲ باخت و کسب ۸ امتیاز

    ۵- پاسارگاد بانه (ب) با ۱ برد و ۴ باخت و کسب ۶ امتیاز

    ۶- پتروشیمی بندر امام با ۵ باخت و کسب ۵ امتیاز

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "در سالن شهید محمدی قم/ رقابت ۶ تیم مدعی لیگ برتر در قم آغاز شد"
    1. مهدیان فر گفت:

      باسلام خدمت آقای علوی عزیز
      مسابقات لیگ برتر نونهالان ونوجوانان درمرحله ی رفت وبرگشت برگزار شد که در۲مرحله آقایان حجازیان وضرغامپور برگزارکننده ی آن بودند.
      بهتر نبود ازافراد دیگراستفاده میشد؟به احتمال زیاد دیدارهای بعدی نیز به دلیل حساسیت ازاین افراد استفاده میشود.بهترنیست رییس فدراسیون فکری به حال این تبعیض ها نماید؟چرادر این مسابقات دربعضی شهرها فقط از داوران بومی استفاده شد؟البته ازمشکلات کشورما کمبود داور هست که باید آن را درک کرد.به آرزوی حل این مشکلات


    تازه ترین اخبار