امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۶:۴۳  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 29966
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم گفت: زمینه‌های خوبی در قم برای رشد جایگاه ورزش پینگ پنگ وجود دارد.     عباس اشعری امروز در حاشیه آغاز دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته برتر پینگ پنگ نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با این وجود هنوز هم…

     

    رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم گفت: زمینه‌های خوبی در قم برای رشد جایگاه ورزش پینگ پنگ وجود دارد.

     

     


    عباس اشعری امروز در حاشیه آغاز دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته برتر پینگ پنگ نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با این وجود هنوز هم تمام تلاش ما این است که این رشته ورزشی در قم به جایگاه بهتری برسد.

     

    وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای رشد و توسعه این رشته ورزشی در قم در اولویت مهم‌ترین برنامه‌های چند سال اخیر قرار گرفته است اضافه کرد: سیاست کلی هیئت پینگ پنگ این بوده تا ورزش پینگ پنگ در سطح قم در هر دو بخش مردان و بانوان تمام رده‌های سنی ارتقا یابد.

     

    اشعری با بیان اینکه بر اساس چشم‌انداز این هیئت افزایش چند برابری ورزشکاران این رشته هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است تصریح کرد: بر همین اساس توانسته‌ایم استعدادهای خوبی را شناسایی کرده و با قدرت در لیگ‌ها و مسابقات قهرمانی کشور حضور یابیم.

     

    وی محدودیت‌های مالی و اعتبارات اختصاصی این رشته را یکی از مشکلات هیئت دانست و یادآور شد: البته این مشکل امسال برای تمام رشته‌ها و هیئت‌های ورزشی وجود داشته و هیئت پینگ پنگ نیز این قائده مستثنی نیست و ما با جدیت به کار خود ادامه داده‌ایم و اکنون میزبان دور برگشت لیگ برتر پینگ پنگ نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور هستیم.

     

    رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم اظهار امیدواری کرد تا در جریان رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور پینگ پنگ بازان قم از تجربه مصاف با حریفان برای افزایش توانمندی خود و رشد و توسعه ورزش پینگ پنگ استان تلاش کنند.

     

    وی وضعیت پینگ پنگ در قم را مثبت ارزیابی و بیان کرد: پینگ پنگ در استان قم رشد چشمگیری در جذب ورزشکاران سازمان یافته و همچنین حضور بانوان و آقایان استان در لیگ‌های کشور داشته که این مهم از جمله اقدامات موثر هیئت در راستای توسعه این رشته ورزشی به شمار می‌رود.

     

    اشعری بیان داشت: در طول سال برنامه‌های متنوعی استان در قالب جشنواره‌های ورزشی و همچنین رقابت‌های قهرمانی استان قم در نظر می‌گیریم تا چهره‌های جدیدی را در این رشته شناسایی کرده و همچنین تجربه نیروهای رده‌های سنی بالاتر را افزایش دهیم تا در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور پرتوان ظاهر شویم.

     

    دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته برتر پینگ پنگ نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور از صبح امروز به مدت دو روز در سالن پینگ پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم و با رقابت شش تیم مدعی آغاز شده است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "رئیس هیئت استان قم: زمینه‌های خوبی برای توسعه پینگ پنگ در قم فراهم است"
    1. amidi گفت:

      با سلام اقای اشعری و کادر همکار ایشان در هیات کار بلد و دلسوزند و گامهایی مناسب برداشته اند برایشان ارزوی توفیق دارم


    تازه ترین اخبار