امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۴۰:۴۵  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 30114
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   ملی‌پوش تنیس روی میز بانوان گفت: در لیگ عراق بازی خواهم کرد و هدفم این است که راه را برای حضور بانوان تنیس روی میز در لیگ‌های کشورهای مسلمان باز کنم.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛محجوبه عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پانا در خصوص برنامه‌های تیم‌ملی تنیس ‎روی‌میز اظهار کرد:…

     

    ملی‌پوش تنیس روی میز بانوان گفت: در لیگ عراق بازی خواهم کرد و هدفم این است که راه را برای حضور بانوان تنیس روی میز در لیگ‌های کشورهای مسلمان باز کنم.

     


    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛محجوبه عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پانا در خصوص برنامه‌های تیم‌ملی تنیس ‎روی‌میز اظهار کرد: در حال حاضر مسابقات برون مرزی از سوی فدراسیون اعلام نشده است و تنها مسابقات انتخابی تیم‌ملی را پیش‌رو داریم که مرحله اول آن ۶ و ۷ آبان‌ماه و مرحله دوم ۹ و ۱۰ آبان‌ماه در تهران برگزار می‌شود.

     

    وی افزود: مسابقات انتخابی تیم‌ملی به منظور شرکت در مسابقات جام فجر که با حضور کشورهای مختلف برگزار می‌شود، انجام خواهد شد.

     

    بازیکن تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان در خصوص برگزاری لیگ تنیس‌ روی ‌میز بانوان گفت: از زمان دقیق آغاز لیگ اطلاع ندارم اما احتمالا لیگ اوایل آذرماه برگزار می‌شود.

     

    وی افزود: باشگاه ها تا ۱۸ آبان‌ماه فرصت دارند بازیکنان خود را جذب کنند و من در این فاصله منتظر پیشنهادات از تیم‌های مختلف هستم تا تیم فصل آینده خود را مشخص کنم.

     

    عمرانی در خصوص حضور در لیگ عراق گفت: برای بازی در لیگ کشور عراق که در شهر سلیمانیه برگزار می‌شود، دعوت شده‌ام. این مسابقات به صورت متمرکز و و در دو دوره برگزار می‌شود.

     

    وی افزود: اولین دور آن پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود و زمان برگزاری دومین دور آن را هنوز اطلاع نداده‌اند.

     

    ملی‌پوش تنیس روی میز بانوان در خصوص مبلغ قرارداد خود برای حضور در لیگ عراق اظهار کرد: مبلغ قراردادم هر چند کم است اما هدفم این است که حضور من راهی باشد برای بانوان تنیس روی میز که بتوانند در کشورهای مسلمان مانند عراق و قطر که حجاب ما را پذیرا هستند، بازی کنند

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حضور ملی پوش تنیس روی میز ایران در لیگ عراق!!!"
    1. رضوان گفت:

      با سلام و آرزوی موفقیت برای قهرمان جوان ایرانی
      آقای علوی با توجه به اطلاعاتی که من از سایت رسمی فدراسیون تنیس روی میز در قسمت تقویم سال ۱۳۹۱ مشاهده کردم اطلاعات مسابقات دسته یک و برتر بزرگسالان به شرح ذیل بوده است:

      آزاد ودسته یک بزرگسالان دور دوم ۱۱ تا ۱۳ آبان در یزد
      دسته برتر انفرادی بزرگسالان دور دوم ۱۷ تا ۱۹ ابان تهران
      مرحله اول انتخابی تیم ملی بزرگسالان دور اول ۱۳ تا ۱۴ آذر تهران
      مرحله اول انتخابی تیم ملی بزرگسالان دور دوم۱۶ تا ۱۷ آذر تهران

      سوالی داشتم با توجه به صحبت های خانم عمرانی:
      “تنها مسابقات انتخابی تیم‌ملی را پیش‌رو داریم که مرحله اول آن ۶ و ۷ آبان‌ماه و مرحله دوم ۹ و ۱۰ آبان‌ماه در تهران برگزار می‌شود.”
      و با توجه به اینکه وقتی خانم عمرانی می گویند با ذکر تاریخ و قصد از مسابقات انتخابی مشخصا اشتباه نمی کنند.حال سوال این است آیا شما بعنوان یک رسانه ی تخصصی این رشته از این مسابقا مطلع هستید؟یعنی تقویم فدراسیون اجرا نمی شود و تغییر داده می شود ؟
      و اینکه در تاریخ ۸ تا ۱۰ آبان مسابقات المپیاد دانشگاه آزاد اسلامی می باشد و بسیاری از بازیکنان شرکت کننده باید بدلیل تخفیف شهریه هایی که می گیرند در این مسابقات شرکت کنند و اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس رجوع به سایت رسمی فدراسیون و تقویم فدراسیون تاریخ مسابقات خود را با تاریخ مسابقات فدراسیون وفق داده اند و این در حالی است که فدراسیون بصورت غیر رسمی تقویم را تغییر داده اند و این توسط دانشگاه آزاد اسلامی پیش بینی نشده بود آنها فکر می کردند تقویم واقعی می باشد.
      این اعتراض وارد است به فدراسیون بدلیل اینکه بازیکنان براساس تقویم فدراسیون تمرین می کنند اما تقویم تغییر می کند و این تغییر تنها شامل حال بانوان مظلوم است.
      تا کی ؟
      وقتی مسابقات آقایان دسته یک و برتر را برگزار کرده اند و طبق تقویم برگزار شده است چرا مثل همیشه بین خانم ها و آقایان تبعیض قائل می شوند؟
      چه فرقی بین بانوان و آقاین است؟
      تبعیض نژادی؟
      ببینید فدراسیون تقویم را برای دکور در سایت قرار داده است و با این مسابقات یک سازمان دیگر را نیز تحت شعاع قرار داده است.

    2. amidi گفت:

      با سلام در این مصاحبه نکاتی وجود دارد که لازم است برجسته تر دیده شود دوستان به ان توجه داشته باشند ۱ لیگ بانوان عراق با انسجام خوبی در جریان است و حتی بانوان خارجی در ان حضور دارند ۲ بازیکن ملی پوش ما از این لیگ مطلع است اما هنوز از وضعیت لیگ کشور خودمان اطلاع مکفی ندارد و احتمال برگزاری در اذر ماه مطرح شده است .۳من از مبالغ قرار داد در عراق مطلع هستم و از مبالغ پرداختی به بانوان ما در ایران بسیار بیشتر است.زمان شروع لیگ انها هم تناسب بهتر نسبت به ما دارد چرا که بلافاصله با مسابقات جام فجر ما تلاقی خواهد کرد و مسابقات ابتدای سال جدید میلادی در خارج از کشور هم تا حدودی ان را تحت شعاع قرار خواهد داد.۴ در اینده از پیشرفت بانوان و اقایان در کشور عراق بیشتر خواهیم شنید


    تازه ترین اخبار