امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۶:۱۸  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۱ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 3012
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با شناخت از وضعیت فعلی بانوان ورزشکار کشور  به جرات میتوان گفت که : بی برنامه ترین فدراسیون ورزشی کشور در حوزه بانوان متاسفانه فدراسیون تنیس روی میز کشو راست. در حالی که سایر فدراسیونهای ورزشی بصورت عملی و و سیستماتیک  برنامه ریزیهای  جامع و کلانی را برای بانوان ورزشکار  که از اهمیت ویژه ای  برخوردارند…

    با شناخت از وضعیت فعلی بانوان ورزشکار کشور  به جرات میتوان گفت که : بی برنامه ترین فدراسیون ورزشی کشور در حوزه بانوان متاسفانه فدراسیون تنیس روی میز کشو راست.
    در حالی که سایر فدراسیونهای ورزشی بصورت عملی و و سیستماتیک  برنامه ریزیهای  جامع و کلانی را برای بانوان ورزشکار  که از اهمیت ویژه ای  برخوردارند ارائه داده و در این راستاخوشبختانه نتایج قابل قبول  و درخشانی رااز آن خود نموده اند تنها فدراسیونی که عملا با بی برنامگی  مطلق  مواجه است فدراسیون تنیس روی میز است.
    متاسفانه  مسئولین محترم  تنها به برخی گفته ها ی بازیکنان  که گاهی تعریف وتمجیدهایی از مدیریت میکنند دل خوش کرد ه اند.واقعیت خیلی تلخ تر و مصیبت بار تر از این حرف و حدیثها می باشد.بانوان ارزشمند و پرپتانسیل پینگ پنگ کشور  حقیقتا مظلوم ترین ودر عین حال  نجیب ترین ورزشکاران دختر جهان امروزی محسوب می شوند.
    متاسفانه  کار پینگ پنگ دختران کشور به جایی رسیده که جامعه ۷۰ میلیونی ایران باید دلخوش به پیروز شدن در یک گیم  باشدو البته مصیبت بار تراز این دیدگاهها  چیز دیگری وجود ندارد.
    آقای رئیس : همه ما بخوبی میدانیم که  سطح وقدرت  و حتی تجربه  ملی پوشان دختر از  مربیان محترم آنان بیشتراست  ؛پس چرا کاری نمیکنیم؟آیا دختران ملی پوش ایران ارزش یک مربی  برجسته خارجی راندارند؟
    واقعا شاید مشکلی برای استخدام این کار وجود  دارد …آیا بهتر نیست چنانچه مشکلی برای استفاده از مربی خارجی  وجود داردبصورت شفاف برای  جامعه ورزشی ایران  بیان کنید؟
    باید توجه داشت که دوران قهرمانی  بانوان از لحاظ فیزیکی  زودگذر تر از دوره ورزشی آقایان  است وقت برای بانوان بسرعت در حال گذرا ست .مطمئنااستخدام یک مربی قابل قبول  برای بانوان؛ هم سطح مربیان را از لحاظ تاکتیک و تکنیک افزایش خواهد داد  هم برای دختران پراستعداد  ما مفیدخواهد  بود.
    آقایان فریادشان بلند است   و هر وقت بخواهند میتوانند آزادانه  صدای اعتراضاتشان را به همه برسانند همانگونه که در شرایط فعلی  این  کار را میکنند.اما تقصیر بانوان ارزشی و محجوب ما چیست که باید تاوان بی برنامگی و سوءمدیریت  فعلی را پس بدهند؟آقای رئیس لطفایکی مشخص کند که ما برای بانوان ملی پو ش کشور چه کاری انجام داده ایم؟آگاه باشید که  دلخو ش کردن به اعزامهای خارجی  و هزینه کردنهای  بی هدف  ره به جایی نخواهد برد همچنانکه تا کنون ره به جایی نبرده است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "پینگ پنگ بانوان با شعار پیشرفت نخواهد کرد"
    تازه ترین اخبار