امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۵۶:۴۲  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 30149
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   بانوی پینگ پنگ باز حاضر در لیگ عراق گفت:‌ سال گذشته در لیگ ایران به صورت رایگان بازی نکردم شاید امسال باز هم این اتفاق تکرار شود.  به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،یاسمن یراقچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:‌ درلیگ سال ۹۰ پیشنهاد بازی درایران به من شد اما…

     

    بانوی پینگ پنگ باز حاضر در لیگ عراق گفت:‌ سال گذشته در لیگ ایران به صورت رایگان بازی نکردم شاید امسال باز هم این اتفاق تکرار شود.

     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،یاسمن یراقچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:‌ درلیگ سال ۹۰ پیشنهاد بازی درایران به من شد اما مشکل اینجا بود که هیچکدام رقم قرارداد نداشتند!

    وی توضیح داد: من با توجه به هزینه های زیادی که بازی ها دارد قبول نکردم که بدون پول درتیمی بازی کنم زیرا برای مثال هزینه یک رویه راکت مبلغ زیادی می شود و برای بازیکنان صرف نمی کند، با هزینه شخصی خود مسابقه بدهند.

    وی درباره لیگ امسال هم گفت:‌ تاکنون پیشنهادی نداشته ام اما اگر دوباره به من بگویند با قرارداد بدون رقم بازی کن بازهم نمی پذیرم.

    یراقچی درپاسخ به اینکه بازی نکردن در رقابت های لیگ درمیزان عملکردش چقدرتاثیر گذاشته است گفت: به طور حتم این موضوع درعملکرد من تاثیر گذاشت در رقابت های رده بندی دسته برتر امسال پس از ۷ سال نتوانستم جزو ده نفر باشم و به دسته یک سقوط کردم این اتفاق بسیار برایم ناخوشایند و غیرمنتظره بود.

    وی افزود: من تمریناتم را ادامه می دهم اما شرکت دررقابت های لیگ و در جو مسابقات بودن باعث می شود سطح بازی یک بازیکن افت نکند، البته من باز با این شرایط هم قبول نمی کنم رایگان بازی کنم.

    یاسمن یراقچی که مدت ۶ ماه است درلیگ عراق بازی می کند درباره رقابت های این لیگ هم صحبت کرد: لیگ عراق سطح خوبی دارد هرچند بازیکنان عراقی نسبت به بانوان ایران ضعیف تر هستند اما درکل لیگ خوبی است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بانوی ایرانی حاضر در لیگ پینگ پنگ عراق: برخی می گویند رایگان بازی کن!"
    تازه ترین اخبار