امروز: سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ | ۲۲:۱۷:۴۰  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۱ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 3019
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دراینکه فوتبال همواره  یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار و همچنین پرهیاهو ی کشور و حتی جهان است کمترین شکی نیست . اما ای کاش وزیر محترم ورزش وجوانان هرچه سریعتر سری هم به اردوگاه پینگ پنگ کشور بزند تا شاید هرچه زودتر شاهد پایان بحران بوجود آمده باشیم.البته آقای وزیر درزمان بسیار سخت و پرفراز و…

    دراینکه فوتبال همواره  یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار و همچنین پرهیاهو ی کشور و حتی جهان است کمترین شکی نیست .
    اما ای کاش وزیر محترم ورزش وجوانان هرچه سریعتر سری هم به اردوگاه پینگ پنگ کشور بزند تا شاید هرچه زودتر شاهد پایان بحران بوجود آمده باشیم.البته آقای وزیر درزمان بسیار سخت و پرفراز و نشیبی وارد این وزارتخانه تازه تاسیس شده اند  ومتاسفانه گویا این تنها فدراسیون تنیس روی میزنیست که دچار بحران و مشکلات است .
    با توجه به فرصت بسیار  اندک مانده  تا بازیهای المپیک  باید از آقای عباسی بخواهیم تا هر چه زودتر  اوضاع فعلی پینگ پنگ کشور را بادرایت خود سروسامان دهد.تنها راه برای رسیدن به نتیجه گیری واقعی  از مشکلات رودر رو صحبت کردن با تمام طیفهای درگیر در ماجراست.
    البته بصورت جداگانه طرفهای درگیر  هرکدام در مصاحبه ها وروزنامه ها و صاحبان جراید گفته ها و دیدگاههای خود را منتقل کرده  اند و با توجه باینکه مدت زیادی از بروزاختلافات گذشته  است طبیعتا طول زمان بیش از این بمصلحت خانواده پینگ پنگ نخواهد بود.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آیا عباسی ازاردوگاه تنیس روی میز دیدن خواهد کرد؟"
    تازه ترین اخبار