امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۰۵:۲۵  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 30290
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بازیکن خوش تکنیک تنیس روی میز ایران گفت: اگر با تیمی در سوپرلیگ قرارداد نبندم برای حضور در رقابت‌های تیم ملی هم انگیزه‌ای ندارم و ترجیح می‌دهم ملی پوش نشوم! به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عارف احمدی‌فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: فدراسیون تنیس روی میز باید شرایطی را فراهم…

    بازیکن خوش تکنیک تنیس روی میز ایران گفت: اگر با تیمی در سوپرلیگ قرارداد نبندم برای حضور در رقابت‌های تیم ملی هم انگیزه‌ای ندارم و ترجیح می‌دهم ملی پوش نشوم!

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عارف احمدی‌فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: فدراسیون تنیس روی میز باید شرایطی را فراهم می‌کرد تا بازیکنانی که در دسته‌های پایین‌تر حضور دارند انگیزه پیدا کنند و خود را بالا بکشند تا به دسته برتر راه یابند اما اکنون شرایط درست مخالف این مورد است و بازیکنان دسته برتر ترجیح می‌دهند ضعیف‌تر باشند.

     

    وی دلیل این گفته‌اش را قوانین لیگ ۹۱ اعلام کرد که باعث شده است بسیاری از بازیکنان دسته برتر بدون تیم بمانند.

     

    احمدی‌فر تصریح کرد: من نفر هفتم رده‌بندی دسته بزرگسالان کشور هستم و قانون سازمان لیگ ابتدا اعلام کرده بود تیم‌های سوپرلیگ تنیس روی میز از ۶ نفر اول فقط می‌توانند ۲ نفر انتخاب کنند اما دو روز ما نده به مراسم قرعه‌کشی قانون دوباره تغییر کرد و اعلام کردند از ۱۰ نفر اول فقط ۳ نفر را می‌توان جذب کرد همین موضوع باعث شد بسیاری از بازیکنان دسته‌برتری از جمله من بدون تیم بمانیم.

     

    وی افزود: من متاهل هستم و منبع درآمد دیگری غیر از تنیس روی میز ندارم پس بستن قرارداد با تیم برایم نقش حیاتی دارد.

     

    احتمال آمدن دوباره تیم پتروشیمی عسلویه وجود دارد

    احمدی‌فر خاطرنشان کرد:‌ در لیگ برتر امسال فقط ۳ تیم بانک دی،‌ دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندر امام ماهشهر هستند که می‌توان نام تیم بر‌آنها گذاشت بودجه‌ دارند و بقیه در حد یک اسم هستند و کیفیت لازم را ندارند سال گذشته هم لیگ کیفیت لازم را نداشت.

     

    وی خاطرنشان کرد: من سال گذشته در دسته یک عضو تیم پتروسیمی عسلویه بودم و با این تیم قهرمان شدیم و به دسته برتر راه یافتیم، امسال من و بازیکنان دیگری مثل واحد مالمیری،‌میدیا لطف‌الله نسبی و بهنام رحمت‌پناه با این تیم برای قرارداد صحبت کردیم و رقم قردادهای بالایی هم به ما پیشنهاد شد اما متاسفانه خبر دادند که این تیم منحل شده است!

     

    وی افزود: بقیه بازیکنان این تیم با تیم‌های دیگر قرارداد بستند اما من صحبت‌هایی شنیده‌ام که مسئولان آن تمام تلاش‌ خود را می‌کنند که دوباره تیم‌شان را تشکیل دهند اگر تیم بتواند در سوپرلیگ حضور یابد من هم صاحب تیم می‌شوم.

     

    وی خاطرنشان کرد: من ۱۲ سال است که در لیگ هستم، در ابتدا تیم‌های خوبی در سوپرلیگ حضور می‌یافتند اما اکنون به دلیل مشکلات مالی و چیزهای دیگر کیفیت لیگ بسیار پایین آمده است.

     

    بازیکن دسته برتری تنیس روی میز ایران گفت: رقابت‌های انتخابی تیم ملی آبان ماه برگزار می‌شود اما من اعلام کرده‌ام که اگر قرارداد نبندم دیگر در هیچ مسابقه انتخابی یا رده‌بندی‌ای شرکت نخواهم کرد.

     

    وی درباره علت این تصمیم خود گفت: من برای شرکت در این رقابت‌ها نمی‌توانم با رویه راکت کهنه بیایم و اگر خودم نیز بخواهم با هزینه شخصی‌ام رویه راکت خود را عوض کنم باید ۴۰۰ یا ۵۰۰ هزار تومان بابت آن پرداخت کنم و این امکان برای من نیست در این صورت اگر هم برای تیم ملی انتخاب شوم فایده‌ای ندارد.

     

    من باید منبع مالی داشته باشم و تیمی که از من حمایت کند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عارف احمدی‌فر: قرارداد باشگاهی نبندم، تیم ملی هم نمی‌روم!"
    1. سهراب گفت:

      واقعا گل گفتی عارف جان. باعث ناراحتیست نفر ۷ام پینگ پنگ ما تیمی نداشته باشد!

    2. amir گفت:

      میشه گفت که هرکی میخوادتولیگ بازی کنه باید ارتباطات قوی داشته باشه.تو واقعا بازیکن محجوب و با ادبی هستی.ایشالاه درست میشه

    3. amidi گفت:

      با سلام یکی از اسیب های لیگ ما این است که هیچ کس از نظر حقیقی و یا حقوقی متولی حفظ و صیانت از تیمهای موجود نیست چه رسد به اینکه دنبال جذب اسپانسر و حامی برای حضور تیم جدید باشد. سازمان لیگ هم تنها بفکر افزایش درامد و در یافتی از تیمهای موجود است . راه کار بکارگیری سیاستهای تشویقی جهت حضور حداکثری تیم ها و خودداری از اعمال سیاستهای بازدارنده و هزینه ساز برای باشگاهها و هیاتهاست . چراکه با این هزینه ها و افزایش های قیمتها فشار زیادی به باشگاهها وارد میشود ،و هر چند که فدراسیون هم دچار مشکلات مالی است ولی برای حل این مشکلات نباید از جیب بازیکنان و هیاتها و باشگاه داران هزینه کرد. بهتر است در این ایام وزارت ورزش و فدراسیونها ستادی برای کاهش اسیبهای ناشی از تحریم ها و افزایش قیمت ها. واثرات افزایش بهای ارز در مقابل ریال داشته باشند. در این ایام اقتصاد مقاومتی اولویتهای برنامه ای را مشخص تا از هزینه کرد بیمورد جلوگیری شود


    تازه ترین اخبار