امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۴:۲۰  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 30351
    ارسال خبر چاپ خبر
  •       مربی تیم تنیس روی میز پالایش و نفت آبادان بعد از کسب مقام سومی این تیم در مسابقات پالایش نفت گفت: قهرمانی را راحت از دست دادیم به همین دلیل از عملکرد تیم راضی نیستم.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور’احمد شریفی’ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار…

     

    احمد شریفی

     

     

    مربی تیم تنیس روی میز پالایش و نفت آبادان بعد از کسب مقام سومی این تیم در مسابقات پالایش نفت گفت: قهرمانی را راحت از دست دادیم به همین دلیل از عملکرد تیم راضی نیستم.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور’احمد شریفی’ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات قهرمانی تنیس روی میز پالایش نفت در سطح خیلی خوبی برگزار شد که نسبت به دوره های پیش پیشرفت چشمگیری داشت.

     

    وی اظهار داشت: تیم ما قبل از مسابقات مدعی جدی قهرمانی بود اما در جریان مسابقات آنطور که می خواستیم ظاهر نشد.

     

    مربی تیم تنیس روی میز پالایش و نفت آبادان گفت: بچه های ما در دوره مقدماتی مسابقات با قدرت تمامی حریفان خود را شکست دادند اما در مرحله نیمه نهایی عملکرد ضعیفی داشتند.

     

    شریفی افزود: برای کسب عنوان قهرمانی این دوره برنامه ریزی کرده بودیم اما با چند اشتباه بچه گانه از سوی بازیکنان تیم به این مهم دست نیافتیم.

     

    وی تصریح کرد: البته کسب مقام سومی مسابقات هم برای ما با ارزش است اما هدف کل مجموعه تیم قهرمانی بود.

     

    مربی تنیس روی میز پالایش و نفت گفت: حضور در این مسابقات به تجربه تنیس بازان تیم ما افزوده شد و به طور حتم در دوره های بعدی برای قهرمانی تلاش بیشتری خواهیم کرد.

     

    مسابقات قهرمانی تنیس روی میز پالایش نفت کشور روز گذشته در تهران با قهرمانی تیم بندر عباس پایان یافت و تیم آبادان نیز به مقام سومی دست یافت.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "مربی پالایشگاه آبادان:از عملکرد تیم در مسابقات قهرمانی وزارت نفت راضی نیستم"
    1. منیری گفت:

      البته اگر شکست سه-یک از اراک رو قدرت‌نمائی در دور اول حساب کنیم 🙂 آبادان دور اول رو با برد مقابل اصفهان و شکست مقابل اراک تموم کرد و در نیمه‌نهائی هم سه-دو از بندرعباس شکست خورد و در بازی رده‌بندی تبریز رو سکیت داد و سوم شد. انشاءالله سال بعد 🙂


    تازه ترین اخبار