امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۶:۲۸  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 30370
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اولین دوره مسابقات آزاد تنیس روی میز یادواره مرحوم حاج رحیم صادقی مربی دلسوز و بسیجی دلاور دوران دفاع مقدس امروز جمعه مورخه ۲۸ مهر با همراهی شاگردانش از سراسر هرمزگان ، با کیفیت و کمیتی مثال زدنی و با حضور مسئولین ورزشی و اداری رودان و پیشکسوتان تنیس روی میز در خانه پینگ پنگ…

    اولین دوره مسابقات آزاد تنیس روی میز یادواره مرحوم حاج رحیم صادقی مربی دلسوز و بسیجی دلاور دوران دفاع مقدس امروز جمعه مورخه ۲۸ مهر با همراهی شاگردانش از سراسر هرمزگان ، با کیفیت و کمیتی مثال زدنی و با حضور مسئولین ورزشی و اداری رودان و پیشکسوتان تنیس روی میز در خانه پینگ پنگ این شهرستان برگزار گردید.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از سایت هرمز اسپورت ،حضور ۵۹ نفر از شهرستان های بندر عباس ، بستک ، میناب ، فین و رودان در این مسابقات نشان دهنده جایگاه رفیع حاج رحیم در قلب اهالی تنیس روی میز هرمزگان می باشد .

     

    حاج رحیم صادقی رئیس کمیته شهرستان ها و مربی دلسوز و ارزنده تنیس روی میز هرمزگان که طی سال ها ممارست صادقانه ، شاگردان بی شماری را در ابعاد اخلاقی و فنی پرورش داده بود ، سال گذشته در حین مسابقات لیگ هرمزگان با مشکل ایست قلبی مواجه و جان به جان آفرین تسلیم حق گردید .

     

    حاج رحیم به دلیل سجایای اخلاقی مثال زدنی از چهره های شناخته شده ورزش هرمزگان بوده که پس از پایان جنگ تحمیلی حسب وظایف شرعی صادقانه در جبهه های فرهنگی ورزشی به فعالیت پرداخته و شاگردان بسیاری را تربیت نموده است .

     

    رحیم صادقی برای شاگردان و دوست دارانش فقط یک مربی صرف ورزشی نبود بلکه او به مانند پدری دلسوز و برادری همراه در تمامی لحظه های زندگی شاگردانش حضوری مثبت و تاثیر گذلر داشته و به همین جهت در قلوب اهالی تنیس روی میز هرمزگان جایگاهی دائمی را به خود اختصاص داده است .

     

    مصطفی نجفی رئیس کمیته مربیان استان و دبیر هیات تنیس روی میز رودان و یار غار حاج رحیم صادقی نقشی بی بدیل را در راه برگزاری این مسابقات بعهده داشته که به نوبه خود از ایشان و کلیه مسئولین اداری و ورزشی شهرستان رودان می بایست تقدیر و تشکر گردد.

     

    همچنین باید از قهرمانان و ورزشکاران تنیس روی میز که حسب وظیفه حتی از دورترین نقاط هرمزگان حضور یافته تقدیر نمود ، که چه زیبا ثابت نمودند فلسفه و اهداف ورزشی برگرفته از اعتقادات مذهبی و سجایای اخلاقی دین مبین اسلام می تواند در دورترین نقطه مرزی کشور و بدون هیاهوهای جاری به نمایش درآمده و الگویی فرهنگی و زیبا برای تنیس روی میز کشور به نمایش گذاشته شود و یکبار دیگر نام هرمزگان این مدافعان خط مقدم دفاع از خلیج همیشه فارس را از طریق فعالیتی فرهنگی ورزشی در ایران اسلامی طنین افکن نمایند .

     

    نتایج مسابقات :

     

    ۱.سعید طهماسبی (بندرعباس)

     

    ۲.پوریا پیمانه (بندرعباس)

     

    ۳. مشترکا مصطفی نجفی(رودان) و امیر حسین جعفری (بندرعباس)

     

    نفرات مشترک پنجم : مصطفی خادم (بندرعباس)، امین طیاری (بندرعباس)، عیسی سقایی(رودان) و مرتضی زمانی(میناب)

     

    سرپرستی مسابقات را آقای مظفرسلحشور از پیشکسوتان استان بعهده داشته و در پایان به نفرات برتر جوایز و لوح یادبود اهدا گردید .

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اولین دوره مسابقات آزاد یادواره مرحوم حاج رحیم صادقی برگزار شد"
    تازه ترین اخبار