امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۶:۰۱  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 30391
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بانوی المپیکی پینگ‌پنگ ایران که همراه سه هم تیمی‌اش برای شرکت در لیگ برتر پینگ‌پنگ عراق در این کشور حضور دارد. بازی در این رقابت‌ها را تجربه‌ای خوب برای بانوان ایران توصیف کرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ندا شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره حضورش در لیگ پینگ‌پنگ…

    بانوی المپیکی پینگ‌پنگ ایران که همراه سه هم تیمی‌اش برای شرکت در لیگ برتر پینگ‌پنگ عراق در این کشور حضور دارد. بازی در این رقابت‌ها را تجربه‌ای خوب برای بانوان ایران توصیف کرد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ندا شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره حضورش در لیگ پینگ‌پنگ عراق گفت: تیم‌های عراقی نسبت به سایر تیم‌ها سرعتی نبودند، اما بازی در این لیگ تجربه خوبی برایمان بود.

    وی با بیان این که به جز پینگ‌پنگ بازان ایران یکی از تیم‌های عراق از بهترین بازیکن سوریه‌ای هم در ترکیب خود استفاده کرده بود، گفت: اگر لیگ عراق از بازیکنان خارجی بیشتری استفاده کند سطح این رقابت‌ها هم بالاتر خواهد رفت.

    شهسواری اضافه کرد: من و یاسمن یراقچی به همراه تیم خود در این لیگ به مقام دومی رسیدیم و تیمی که سحر رهنما در آن حضور داشت قهرمان شد. همچنین محجوبه عمرانی هم در تیم دیگری بازی کرد.

    بانوی المپیکی پینگ‌پنگ ایران ادامه داد: با توجه به پایان لیگ متمرکز عراق فردا به ایران باز خواهم گشت و تمریناتم را برای مسابقات انتخابی تیم ملی آغاز می‌کنم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شهسواری: لیگ عراق تجربه خوبی بود/ برای مسابقات انتخابی آماده می شوم"
    تازه ترین اخبار