امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۹:۰۹  آخرین بروزرسانی : مهر ۲۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 30409
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   رئیس هیئت تنیس روی میز استان یزد گفت: برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی در استان یزد، نقش بسزایی در توسعه و شکوفایی ورزش این استان دارد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عزیز الله سیفی در گفتگو با خبرنگار مهر، برگزاری المپیاد ورزشی دارالعباده را در شکوفایی ورزش استان مناسب ارزیابی کرد و اظهار…

     

    رئیس هیئت تنیس روی میز استان یزد گفت: برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی در استان یزد، نقش بسزایی در توسعه و شکوفایی ورزش این استان دارد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عزیز الله سیفی در گفتگو با خبرنگار مهر، برگزاری المپیاد ورزشی دارالعباده را در شکوفایی ورزش استان مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: این رقابت‌ها می‌تواند برای ورزشکاران تجارب بسیار ارزشمندی را در بر داشته باشد و مربیان تیم‌ها نیز ورزشکاران را از این طریق مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

     

    رئیس هیئت تنیس روی میز استان افزود: تا کنون با برنامه‌ریزی‌های خوبی که صورت گرفته است مسابقات المپیاد دارالعباده در سطح بالایی در حال برگزاری است.

     

    وی عنوان کرد: المپیاد تنیس روی میز استان طی دو روز در تاریخ ۲۷ و ۲۸ مهر به میزبانی شهرستان مهریز و با حضور شش تیم از شهرستان‌های یزد، میبد، اردکان، مهریز، زارچ، صدوق، بافق و بهاباد برگزار شد.

     

    سیفی همچنین از اعزام تیم دانشجویان یزد به مسابقات کشوری خبر داد و تصریح کرد: بعد از پایان مسابقات انتخابی دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور افراد انتخاب شده جهت مسابقات دانشجویان برتر کشوری که از یکم تا هشتم آبان در کرمانشاه برگزار خواهد شد اعزم می‌شوند.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سیفی: المپیاد ورزشی نقش بسزایی در شکوفایی ورزش یزد دارد"
    تازه ترین اخبار