امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۳:۳۸  آخرین بروزرسانی : مهر ۳۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۱ | کد خبر : 30431
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     رییس هیات پینگ پنگ خراسان جنوبی وجود کدورت های داخلی در هیات ها را مانعی برای فعالیت موثر آن ها دانست.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،علیرضا حمیدی در حاشیه چهارمین نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان، گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، از دو اعزام ورزشکاران استان…

     

     

    رییس هیات پینگ پنگ خراسان جنوبی وجود کدورت های داخلی در هیات ها را مانعی برای فعالیت موثر آن ها دانست.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،علیرضا حمیدی در حاشیه چهارمین نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان، گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، از دو اعزام ورزشکاران استان به اردوی تیم ملی از ابتدای سال جاری خبر داد و تصریح کرد: یک دوره توجیهی مربیگری، داوری و استعداد یابی با حضور مدرس بین المللی “قوام زاده” و یک بازیکن تیم ملی و ۵۱ نفر از بانوان ورزشکار برگزار شده است.

     

    رییس هیات پینگ پنگ خراسان جنوبی از اعزام مدیر روابط عمومی هیات پینگ پنگ خراسان جنوبی به تهران به عنوان مدیر روابط عمومی نمونه فدراسیون خبرداد.

     

    حمیدی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون حضور در مسابقات کشوری خردسالان و کسب مقام پنجمی تیمی و نایب قهرمانی دوبل ایران را داشته‌ایم.

     

    وی ادامه داد: خراسان جنوبی همچنین میزبان مسابقات نونهالان کشور بود که در رده تیمی پنجم و انفرادی و دوبل قهرمان کشور شد و اولین کاپ اخلاق فدراسیون به هیات پینک پنگ استان اختصاص یافت.

     

    رییس هیات پینگ پنگ خراسان جنوبی از برگزاری کلاس مربیگری درجه سه در درمیان با حضور مدرس بین المللی خبرداد.

     

    حمیدی اذعان کرد: در شش ماهه اول سال جاری با توجه به مناسبت های مختلف، ۷۰ مسابقه توسط هیات برگزار شده است.

     

    وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در ۷ رده سنی بانوان و آقایان فعالیت می کنیم و در همه رده های سنی در ماه رمضان مسابقه برگزار شده است.

     

    رییس هیات پینگ پنگ خراسان جنوبی از ۱۱ اعزام به مسابقات کشوری طی شش ماهه گذشته خبرداد و تاکید کرد: سه دوره از اعزام ها ویژه خواهران و مابقی اعزام ها ویژه برادران بوده که به مسابقات کشوری از جمله مسابقات همدان، یزد، اراک و میزبانی قهرمانی کشور نونهالان خراسان جنوبی اعزام شده اند.

     

    حمیدی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در خراسان جنوبی و با بیان اینکه خراسان جنوبی همیشه جزء بهترین برگزار کنندگان بوده است، اظهار کرد: با توجه به بعد مسافت انتظار می رفت ۱۸ تا ۲۰ تیم در این رقابت ها شرکت کنند اما حدود ۳۰ تیم حضور داشتند که از نحوه برگزاری مسابقات، سالن و خوابگاه راضی بودند.

     

    وی افزود: از سال ۸۳ هر سال با اختلاف ۳۰۰ تا ۴۰۰ امتیازی با توجه به هیات دوم جزء هیات برتر کشور و علاوه بر آن هر سال در سراسر کشور مطرح بوده ایم.

     

    رییس هیات پینگ پنگ خراسان جنوبی تصریح کرد: با توجه به شروع فعالیت هیات در سال ۸۳ مقام سی و سوم کشور را داشتیم اما در سال ۸۶ توانستیم مقام اول کشور را کسب کنیم.

     

    حمیدی ادامه داد: همچنین هیات پینگ پنگ خراسان جنوبی در بین ۱۶ استان‌ غیر برخوردار در سال ۸۳، شانزدهم و در سال ۸۴ یازدهم بود اما در باقی سال ها با ۳۰۰ تا ۴۰۰ اختلاف امتیاز تیم اول بوده است.

     

    وی ادامه داد: در ارزیابی سال های ۸۶ – ۸۷ توسط سازمان تربیت بدنی وقت، بین ۵۵ فدراسیون و ۱۸۰۰ هیات استانی شش هیات برتر، موفق و طلایی معرفی شدند که در این بین از خراسان جنوبی فقط هیات پینگ پنک استان حضور داشته است.

     

    رییس هیات پینگ پنگ خراسان جنوبی گفت: عشق، علاقه، همدلی و تفاهم بین ورزشکاران و همکاری مدیرکل ورزش و جوانان با این هیات از عوامل علت موفقیت هیات پینگ پنگ خراسان جنوبی بوده است.

     

    حمیدی اظهار کرد: مشکل اکثر هیات ها دلخوری و کدورت های داخلی است که عاملی شده تا هیات ها نتوانند به درستی فعالیت کنند.

     

    وی تصریح کرد: در هیات پینگ پنگ از روز اول سعی شده با تفاهم و همدلی مشکلات برطرف شود.

     

    رییس هیات پینگ پنگ خراسان جنوبی تاکید کرد: با بودجه کم اما مدیریت درست می توان موفق بود.

     

    حمیدی تصریح کرد: تا پایان سال با وضعیت مالی موجود در حال حاضر به نظر می رسد اعزام ها کنسل باشد.

     

    وی افزود: در رده نوجوانان و جوانان و بزرگسالان در بخش آقایان و بانوان مسابقات قهرمانی کشور که مقرر بود آبان ماه برگزار شود اما فعلا و به بعد موکول شده است.

     

    رییس هیات پینگ پنگ خراسان جنوبی بیان کرد: تمرینات ورزشکارن استان به روند گذشته در حال برگزاری است که در صورت برگزاری مسابقات و داشتن بودجه بازیکنان را اعزام خواهیم کرد.

     

    حمیدی ادامه داد: نبود اسپانسر مالی در استان مهم ترین مشکل پیش روی این هیات است که برای اعزام ها با استفاده از اسپانسر های کوچک و کمک های خودمان حضور پیدا می کنیم.

     

    وی از عضویت “امیر حسین عباسپور” در تیم لیگ نونهالان و نوجوانان دانشگاه آزاد تهران خبرداد و تصریح کرد: این تیم در رقابت هایی با حضور ۱۲ تیم در دو گروه شش تایی که دور رفت آن در همدان و دور برگشت در خرم آباد بود شرکت کرده که با ۲۰ امتیاز تیم دانشگاه آزاد مقام اول را کسب کرد و در ادامه این رقابت ها ۴ تیم انتخاب شده نیز به صورت رفت و برگشت رقابت می کنند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیرضا حمیدی:کدورت های داخلی هیات ها، مانع از فعالیت موثر آن ها است"
    1. وحيد نيك فرجام گفت:

      آرزوی موفقیت دارم برای جناب آقای حمیدی ریاست محترم وزحمتکش هیات خراسان جنوبی


    تازه ترین اخبار