امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۲:۱۵  آخرین بروزرسانی : آبان ۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 30497
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در روزهای گذشته خبرهای متعددی درارتباط با برخی تغییر و تحولات فدراسیون تنیس روی میز در برخی سایتهای خبری منتشر شده است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،نکته قابل توجه در این اتفاقات و تحولات این است که به تمام آن پرداخته نشده است  وصرفا حرف و حدیثهایی در باره استعفای مدیر تیمهای…

    در روزهای گذشته خبرهای متعددی درارتباط با برخی تغییر و تحولات فدراسیون تنیس روی میز در برخی سایتهای خبری منتشر شده است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،نکته قابل توجه در این اتفاقات و تحولات این است که به تمام آن پرداخته نشده است  وصرفا حرف و حدیثهایی در باره استعفای مدیر تیمهای ملی به گوش رسیده است.

     

    علاوه بر این اتفاق خبرهای موثق از منابع مطمئن حکایت از جابجایی مربی تیم ملی جوانان(مردان)  دارد.

    طبق این اخبار  که از منابع آگاه سرچشمه گرفته آقای محسن شیشه گرها که مدتها بعنوان مربی تیم ملی جوانان مشغول به کار بوده است؛ عملا کنار رفته و حتی از جایگزین ایشان نیز دعوت بعمل آمده است.بنا بر این گزارش شیشه گرها در کشور عراق مشغول مربیگری شده است.

    بر اساس این اخبار آقای کاظم مستحقی بازیکن سابق تیم ملی و دبیرهیئت  فعلی تنیس روی میز استان خراسان رضوی جانشین شیشه گرها در تیم ملی جوانان شده وحتی در این ارتباط برای ایشان دعوت نامه نیز ارسال گردیده است.البته احتمال اینکه فدراسیون از کاظم مستحقی فعلا بعنوان همکاری دعوت بعمل آورده باشد نیز وجود دارد.

    وضعیت نادر شاملو که تاکنون بعنوان مربی تیم ملی نوجوانان فعالیت می کرد نیز از مدتها قبل با ابهاماتی روبرو شده بود ومسئولین فدراسیون بصورت عملی از مدتها قبل بدنبال جایگزین دیگری بجای ایشان بوده اند.

    علاوه بر تغییر و تحولات که بصورت مستقیم با فدراسیون مرتبط  می باشد تغییرات قابل توجهی دیگری نیز رخ داده که  بصورت مستقیم به فدراسیون مرتبط نیست ،بطور مثال میتوان از جایگزینی صمد تدبیری بجای مجید احتشام زاده بعنوان مربی تیم نفت تهران نام برد.

    به نظر می رسد با توجه به وضعیت جاری ومملو از حرف و حدیث این رشته در کشور وبا توجه به تجربیات کسب شده گذشته فعلا نباید به تحلیل و نتیجه گیری در باره این تغییرات پرداخت ،زیرا باید این احتمال را در نظر گرفت که: همیشه آنچه در ظاهر به نظر می رسد باطن ماجرا نیست!

    در هفته ای که گذشت نیز آقای وادی خیل از ریاست هیئت تنیس روی میز استان تهران استعفا داد .

    به نظر ما افراد  موثق پینگ پنگی تحت هر شرایطی چه موفق و چه ناموفق نباید عرصه را در شرایط فعلی خالی نمایند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تغییر و تحوالات اخیردر عرصه تنیس روی میز کشور"
    تازه ترین اخبار