امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۲:۰۹  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۱ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 3050
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، محمد هادی خشنودی، رییس هیأت بیماران خاص و پیوند اعضای استان فارس در دیدار مسوولان هیأت بیماران خاص و پیوند اعضای استان با خانواده مرحوم استواری قهرمان تنیس روی میز جهان اظهار داشت: متاسفانه مسوولان زمانی از قهرمانان تجلیل می کنند که آنها در قید حیات نیستند. وی در…

    به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، محمد هادی خشنودی، رییس هیأت بیماران خاص و پیوند اعضای استان فارس در دیدار مسوولان هیأت بیماران خاص و پیوند اعضای استان با خانواده مرحوم استواری قهرمان تنیس روی میز جهان اظهار داشت: متاسفانه مسوولان زمانی از قهرمانان تجلیل می کنند که آنها در قید حیات نیستند.
    وی در ادامه داشتن منش پهلوانی و کسب قهرمانی را کامل کننده یکدیگر دانست وابراز داشت: خصلت های نیکوی اخلاقی و منش پهلوانی مرحوم استواری باعث شده تا در سراسر ایران یاد وخاطره این قهرمان تنیس روی میز جهان زنده باقی بماند.
    رییس هیأت بیماران خاص و پیوند اعضا در پایان سخنانش بیان داشت: در راستای بزرگداشت یاد وخاطره مرحوم استواری به زودی مسابقات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا در استان برگزار می شود.
    در این دیدار خانواده مرحوم استواری ضمن تقدیر از فعالیت های هیأت بیماران خاص وپیوند اعضا استان فارس در زمان حیات این قهرمان از تمام ورزشکارانی که از تمام نقاط ایران به دیدار مرحوم استواری آمدند تشکر کردند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تجلیل دیرهنگام از قهرمانان"
    تازه ترین اخبار