امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۵:۴۱  آخرین بروزرسانی : آبان ۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 30508
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   عضو سابق تیم‌ملی تنیس روی میز گفت: لیگ عراق اصلا در سطح بازیکنان ما نیست و تنها می‌تواند از نظر مالی انگیزه خوبی باشد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،زهرا نیاقی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پانا اظهار کرد: زمان برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌ملی معلوم نیست و در حال حاضر تنها مسابقات…

     

    عضو سابق تیم‌ملی تنیس روی میز گفت: لیگ عراق اصلا در سطح بازیکنان ما نیست و تنها می‌تواند از نظر مالی انگیزه خوبی باشد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،زهرا نیاقی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پانا اظهار کرد: زمان برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌ملی معلوم نیست و در حال حاضر تنها مسابقات تنیس روی‌میز بانوان، مسابقات لیگ است.

     

    وی با بیان اینکه لیگ تنیس روی‌میز بانوان اواخر آذرماه برگزار می‌شود، گفت: هنوز پیشنهادی از تیم‌ها نداشته‌ام و اگر قزوین برای شرکت در لیگ تیم معرفی کند، برای تیم قزوین بازی خواهم کرد.

     

    عضو  سابق تیم ملی تنیس روی میز بانوان تصریح کرد: برای بازی در تیم قزوین پولی دریافت نمی‌کنم و آنها اعلام کرده‌اند که اگر از تیم دیگری پیشنهاد داشته باشم به آن تیم بپیوندم.

     

    نیاقی‌ها ادامه داد: تیم ها تا ۱۸ آبان ماه برای اعلام حضور در لیگ و جذب بازیکن فرصت دارند و من نیز در این فرصت باقی‌مانده منتظر پیشنهادات از تیم‌های مختلف هستم. هنوز نمی‌توانم به طور قطعی حضورم را در تیمی اعلام کنم.

     

    وی در خصوص میزان آمادگی برای حضور در مسابقات گفت: دو سال گذشته به دلیل کنکور، تمریناتم را کمتر کردم اما امسال تمریناتم را فشرده برگزار کرده‌ام و از نظر جسمانی در شرایط مطلوب قرار دارم.

     

    عضو  سابق تیم ملی تنیس روی میز بانوان در خصوص حضور بانوان تنیس باز ایرانی در لیگ عراق اظهار کرد: من بازی تیم‌ملی جوانان عراق را دیده‌ام. آنها از نظر کیفی اصلا در سطح بازیکنان ما نیستند، حتی تیم ملی بزرگسالان عراق نیز نمی توانند در سطح تیم ملی جوانان ما باشند اما حضور بانوان تنیس باز ما در لیگ عراق حتی اگر از نظر کیفی تاثیری برای آنها نداشته باشد، از نظر مالی می‌تواند انگیزه خوبی ایجاد کند.

     

    وی افزود: تنیس روی‌میز بانوان در کشور ما به دلیل عدم پخش تلویزیونی نمی‌تواند برای تبلیغات، اسپانسر جذب کند، به همین دلیل در لیگ بانوان سرمایه‌گذاری نمی‌شود.

     

    نیاقی‌ها ادامه داد: بسیاری از تیم‌ها مانند دانشگاه آزاد و پتروشیمی دیگر در لیگ شرکت نمی‌کنند و اگر هم تیم داشته باشند، حتی بازیکن نفر اول بزرگسالان را با مبالغ بسیار پایین در اختیار می‌گیرند. در چنین شرایطی بازیکنان ترجیح می‌دهند در لیگ کشورهای دیگر بازی کنند.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نیاقی ها:لیگ عراق در سطح پایینی قرار دارد/حضورم در هیچ تیمی قطعی نیست"
    تازه ترین اخبار