امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۲:۱۶  آخرین بروزرسانی : آبان ۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 30534
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عضو تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان گفت: بعد از مشکلاتی که برای تیم ذوب آهن پیش آمد، هنوز بعد از گذشت ۳ سال مبلغ قراردادم را دریافت نکرده‌ام. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛پریسا صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پانا اظهار کرد: از زمان دقیق آغاز لیگ تنیس روی میز بانوان اطلاع ندارم…

    عضو تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان گفت: بعد از مشکلاتی که برای تیم ذوب آهن پیش آمد، هنوز بعد از گذشت ۳ سال مبلغ قراردادم را دریافت نکرده‌ام.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛پریسا صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پانا اظهار کرد: از زمان دقیق آغاز لیگ تنیس روی میز بانوان اطلاع ندارم و همین قدر می‌دانم که هنوز تیمی برای جذب بازیکن اقدام نکرده است.

     

    وی افزود: سال گذشته لیگ تنیس روی میز بانوان برگزار نشد و این موضوع می‌تواند در انگیزه بازیکنان تاثیرگذار باشد.

     

    عضو تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان ادامه داد: در لیگ تنیس روی میز بازیکنان ساپورت مالی نمی‌شوند. من هنوز قرار داد ۳ سال پیش خود با تیم ذوب آهن را دریافت نکرده ام. سال گذشته که اصلا لیگ برگزار نشد و در نتیجه بازیکنان امکان حضور در لیگ را نداشتند. امسال هم که هنوز تیمی برای جذب بازیکن اقدام نکرده است.

     

    صمدی اضافه کرد: بازیکنان باید از نظر مالی دغدغه نداشته باشند تا بتوانند با فراغ بال به ورزش حرفه‌ای خود بپردازند اما متاسفانه در تنیس روی میز بانوان اطمینان و حمایت مالی وجود ندارد.

     

    وی در خصوص برنامه‌های تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان گفت: هفته آینده مسابقات انتخابی تیم‌ملی را پیش‌رو داریم و در حال حاضر اولویت برنامه‌های من موفقیت در این مسابقات و پوشیدن پیراهن مقدس تیم‌ملی کشورم است.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پریسا صمدی:ذوب آهن هنوز پول ۳ سال قبلم را نداده است/ بازیکنان حمایت مالی نمی‌شوند"
    1. شمين مرادي گفت:

      با سلام

      تیم ذوب آهن اصفهان در لیگ ۸۹ که خانم صمدی هم اشاره کردند کلا قرارداد های بازیکنان خود را تسویه نکرده است .آقای علوی این موضوع را فدراسیون باید پیگیری کند و یا ما خودمان باید پیگیر باشیم؟شما پیشنهاد خاصی ندارید برای اینکه ما بتوانیم مبالغ قرارداد خود را دریافت کنیم؟

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        خانم مرادی
        با سلام
        احتراما؛قسمتی از پیگیری این موضوع به فدراسیون برمی گردد!البته طبق قانون باید بررسی شود که نوع قرارداد شما به چه شکلی بوده است؟آیا مبلغ مشخصی در آن قید شده یا اینکه این قراردادسفید امضاء شده است؟
        یک راهکار دیگر این است که مجموعه بازیکنانی که به این مشکل دچار شده اند بصورت طوماری که همه اعضاء آن را امضا کرده اند به مسولان این باشگاه ارسال نموده و یک نسخه آن را نیز فدراسیون وهمچنین انتشار در این سایت ارسال فرمایید.
        تابادوستان دنبال راهکاری برای حل وفصل این موضوع پیگیری باشیم.
        باتشکر

    2. amidi گفت:

      با سلام .بنظر میرسد بازیکنانی که با باشگاه ذوب اهن و یا هر باشگاه دیگری قرارداد دارند و مطابق قرارداد عمل نشده با فدراسیون مکاتبه و رونوشتی هم به وزارت ورزش و بازرس فدراسیون بدهند.

    3. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.
      انشا الله همه بتوانند حق و حقوق خود را دریافت کنند.لازم به توضیح است از ابتدای فعالیت باشگاه ذوب اهن در این رشته ورزشی در لیگ فکر می کنم از سال ۱۳۸۸ درصد بازیکنان حتی غیر بومی بابت قرار داد سالیانه به هیات استان داده نشده و بابت تمرین اختصاصی باشکاه که ۶ جلسه در هفته در بهترین اوقات تمرینی سالن خانه اصفهان انجام می شده نیز مبلغ ان کامل دریافت نشده است.و توجه به این مهم لازم است که تغییر و تحول در مدیریت باشگاه ذوب اهن از اواسط سال ۹۰ بوده است.انشا الله هر کس پیگیری کرد حق و حقوق استفاده از خانه پینگ پنگ و درصد بازیکنان بخصوص غیر بومی که اصل این تیم را تشکیل می دادند نیز مطالبه انشا الله این مبلغ که قابل توجه هم می باشد و اقای نیکوکار کتبا پیگیر شده بودند لا اقل کمک به این رشته در جهت ساختار سازی علمی نوجوانان و جوانان این استان باشد.با تشکر.


    تازه ترین اخبار