امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۲:۵۰  آخرین بروزرسانی : آبان ۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 30622
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     بابادیوند: مشکلات شخصی دلیل استعفایم بود/ از همکاری با فدراسیون ضرر زیادی کرده‌ام    مدیر تیم‌های ملی پینگ‌پنگ گفت: مشکلات شخصی و شغلی دلیل استعفایم از تیم ملی بود ولی پس از صحبت با رئیس فدراسیون در سمت خود ماندم.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مهرداد بابادی‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار…

     

     

    بابادیوند: مشکلات شخصی دلیل استعفایم بود/ از همکاری با فدراسیون ضرر زیادی کرده‌ام

     

     مدیر تیم‌های ملی پینگ‌پنگ گفت: مشکلات شخصی و شغلی دلیل استعفایم از تیم ملی بود ولی پس از صحبت با رئیس فدراسیون در سمت خود ماندم.

     


    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مهرداد بابادی‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش خبرگزاری فارس، در مورد استعفایش از تیم ملی پینگ پنگ و بازگشت دوباره‌اش گفت: به دلیل اینکه مشکل شغلی و شخصی داشتم، تصمیم به استعفا گرفتم، اما در جلسه‌ای که با رئیس فدراسیون داشتیم، قرار شد که دیگر تنها در سمت مدیر تیم‌های ملی همکاری کنم و مربی نباشم که ۲ طرف در این مورد به توافق رسیدیم.

     

    وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلی با فدراسیون نداشتید، گفت: مشکلی در این زمینه وجود نداشت و تنها مسائل شخصی بود. من به عنوان معاون یک اداره هستم و از زمانی که با فدراسیون همکاری می‌کنم از نظر شغلی واقعاً متضرر شدم و نتوانستم ارتقاء شغلی پیدا کنم.

     

    مدیر تیم‌های ملی پینگ پنگ در پاسخ به این سوال که از این پس مربیان تیم ملی با نظر شما انتخاب می‌شوند یا خیر عنوان کرد: من پیشنهاد می‌دهم و در کمیته فنی در مورد آن بحث می‌شود. در حال حاضر نیز مربی جوانان شیشه گرها است و هدایت بزرگسالان را هم جعفرپور بر عهده دارد.

     

    بابادیوند در مورد اینکه علیدخت در مصاحبه با فارس گفته بود در تیم ملی پینگ هیچ اردویی برگزار نمی‌شود و مربی و بازیکن فقط در فرودگاه یکدیگر را می‌بینند، تاکید کرد: درست است اردوهایمان کم بوده است، اما از طرف دیگر ملاحظه می‌کنید نتایج درخشانی را قبل از المپیک و در المپیک کسب کردیم.در همه رشته‌ها به همین شکل است و در رده بزرگسالان اردوهای کمتری برگزار می‌شود و فقط هنگام مسابقات به اردو می‌روند. از این پس هم تصمیم گرفته‌ایم که هر ماه حداقل یک هفته اردو برگزار شود.

     

    وی جام فجر را مسابقه پیش روی تیم ملی اعلام کرد و گفت: قرار است ۲۱ آبان اولین دوره انتخابی تیم ملی انجام شود مرحله دوم نیز دوم و سوم آذز برگزار می‌شود. بازیکنان منتخب از ۱۲ تا ۲۲ آذر به اردو می‌روند و از ۲۳ تا ۲۶ این ماه نیز مسابقات جام فجر برگزار خواهد شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بازگشت مدیر تیم‌های ملی پینگ‌پنگ پس از استعفا"
    1. امین طهماسبی گفت:

      با سلام خدمت آقای بابادی شما هر سمتی که داشته باشید باعث افتخار استان خوزستان هستید.امیدوارم هر روزتان پیروز و با موفقیت سپری شود.


    تازه ترین اخبار