امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۵:۵۷  آخرین بروزرسانی : آبان ۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 30639
    ارسال خبر چاپ خبر
  • متاسفانه ازمنابع آگاه با خبر شدیم که باز هم یک سری اتفاقات جدید و غیر قابل باور در این رشته اتفاق افتاده که شنیدن آن برای تنویر افکار عمومی لازم وضروری به نظر می رسد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،یکی از این خبرها این است که جناب رئیس اعلام داشته اند که تا…

    متاسفانه ازمنابع آگاه با خبر شدیم که باز هم یک سری اتفاقات جدید و غیر قابل باور در این رشته اتفاق افتاده که شنیدن آن برای تنویر افکار عمومی لازم وضروری به نظر می رسد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،یکی از این خبرها این است که جناب رئیس اعلام داشته اند که تا من هستم نخواهم گذاشت ابراهیم علیدخت مربی هیچ تیمی باشند!

    البته یقینا این اتفاق هرگز نخواهد افتاد زیرا اگر قرار است که علیدخت مربی هیچ تیمی نباشد پس تیم بانک دی بصورت عملی در سوپر لیگ شرکت نخواهد کرد و چندین بازیکن گرانقیمت بدون تیم خواهند ماند زیرا در حال حاضر تمام تیمها بسته شده و همه آماده برگزاری این رقابتها هستند.

    این ماجرا بسادگی قابل حل است وچاره آن این است که با یک تماس ساده تلفنی به پدر دوبرادران عالمیان این موضوع اطلاع رسانی گردد …نتیجه این خواهد شد که بعد از اولین تماس ایشان جناب رئیس از این حرف عقب نشینی کرده و نظرشان به همین سادگی عوض خواهد شد.لطفا منتظر باشید….!

    آیا با این روشها میخواهیم تنور مسابقات لیگ کشور را گرم نگه داریم؟تا کی و چه زمانی باید صرفا بدلیل انجام مصاحبه ،حال موافق یا مخالف دیدگاه ما، افراد را تحت فشار قرار داد و آنان را خلع ید و محروم کرد؟

    در هر صورت با توجه بازیکن سالاری و پدر سالاری موجود در عرصه این رشته نه تنها جناب رئیس بلکه هیچکس دیگری نخواهد توانست این خواسته را عملی نماید.(اگر قبول ندارید تا ساعات آینده منتظر باشید!)

    خبر بعدی اینکه در حالی که تیم دانشگاه آزاد با استخدام نفرات مشخص خود آماده شرکت در مسابقات است، این بازیکنان از طرف برخی افراد ذی نفوذ در فدراسیون که فعلا از نام بردن آن پرهیز میکنیم و … تحت فشار قرار گرفته تا قرارداد داخلی خود را با این تیم لغو وبا تیم نفت سپاهان بله نفت سپاهان قرارداد منعقد نمایند.البته نفت سپاهان فقط بهنام رحمت پناه و افشین نوروزی وپوریا عمرانی را هدف قرار داده و معلوم نیست با این کار بسیار عجیب تکلیف میدیا لطف الله نسبی چه خواهد شد؟

    حتی در این ارتباط از…… بامدیر دانشگاه آزاد تماس گرفته شده و به آنها اطلاع داده اند که بهتر است از ادامه کار این تیم منصرف گردد واین مدیر به مربی این تیم این موضوع را اطلاع داده است ….!

    گفتی است که جناب رئیس در تیم نفت سپاهان از نفوذ فوق العاده ای برخوردار است وهرکس را ایشان اراده کنند بعنوان مربی یا بازیکن بکار گیری خواهند نمود.

    در این باره حرفهای گفتنی فراوانی وجود دارد که مطمئنا این روش بر پیچیدگی اوضاع خواهد افزود وانصافا به نفع جامعه تنیس روی میز نخواهد بود.

    مسئولین فدراسیون باید ظرفیت این را داشته باشند که میدان ورزش محلی برای عموم دیدگاهها و اعتقادات چه موافق و چه مخالف است!

    امیدواریم این موضوع تا ساعات آینده مرتفع گردد.

    مدیر سایت:سیدمنصور علوی

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لیگ کشور یا کلاف سردرگم!"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.
      اقای سجادی تحویل یگیرید نوع و سطح مدیریت در این رشته را.
      اقای علیدخت با ان سوابق و رزومه ورزشی نمی تواند مربی باشدچون حالا تصمیم گرفته اند حقایق این رشته و معضلات ان را انتقاد کنند.
      اقای نیکوکار نمی تواند رئیس هیات باشد چون می خواهد صادقانه کار کند و با اهداف اقای رئیس در برکناری بعضی مربیان فعال همگام نشده است.
      اقای جمیل لطف الله نسب نمی تواند مربی باشد چون در فدراسیون و عملکرد رئیس برنامه مدون و علمی و هدفدار مشاهده نکرده و گاهی انتقاد کرده است.
      خانم لیموچی را هم که به ان صورت.
      کلا همه سرمایه های این رشته که نامشان در این سایت امده و به نحوی برکنار شده اند چون به اقای رئیس نگفتند …..و انتقادی کرده اند بلکه این رشته سروسامانی بگیرد بدند و باید محو شوند.اینجا واقعا ادم شک می کنه که شاید معنی خوب و ید را نمی دانند اگه اقای رئیس تعریف می کرد این دو کلمه را شاید مشگل حل می شد و فرهنگ سازی در این رشته انجام می گردید.
      شاید اقای سجادی هم نظرشان این است که طبیعی است ایشان به منتقدین خود میدان ندهد و تار مار کردن بلامانع حتی اگر کل پتانسیل و سرمایه های این رشته جزو منتقدین باشند الحمدلله نیرو در شرکت سایپا فراوان هست و جبران محبتهای این شرکت و اب و هوای خوب کیش و دوران فعالیت در مناطق ازاد انجا تجربه خوبی است.
      حالا در این رابطه هم فکر کنید که اگر کمیته المپیک هم اینچنین شرایطی را در اینده بخواهد داشته باشد چه می شود دیگر بهترین راه برای ورزش کردن زیر زمین خانه ها با استفاده از ابزار قرون وسطی خواهد بود و بس.
      دل خوش کردیم از قهرمانان ورزشی یکی در مسئولیتهای بالای ورزش کشور حضور پیدا کردو درک می کنه افراد متخصص متعهد چاره ساز ورزش کشورند حالا متوجه می شویم در هیچ دورانی از فعالیت سازمان ورزش این همه غیر متخصص ورزشی در پستهای کلیدی ورزش حضور نداشتند و هیچ معاونت ورزش هرمانی در ۳۰ سال گذشته اینقدر بی تفاوتی و فرار از پاسخگویی جزو برنامه کاریشان نبوده.الله و اعلم.شاید این حقیر هم نمی فهمم .خداوند قادر متعال اول من اخرین عضو خانواده ورزشی کشورو بعد هم معاونت محترم ورزش قهرمانی و نهایتا اگر ممکن باشد رئیس محترم فدراسیون ما را براه راست هدایت فرمایند.با تشکر


    تازه ترین اخبار