امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۰:۱۶  آخرین بروزرسانی : آبان ۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۵ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 30704
    ارسال خبر چاپ خبر
  • استعدادهای پینگ‌پنگ را از بین بردند   جام جم آنلاین: افشین نوروزی زمانی نفر اول پینگ‌پنگ ایران بود، اما دوری هشت ماهه او از این ورزش باعث شد امروز در مقام ششم جدول رده‌بندی برترین‌های ایران قرار بگیرد.   نوروزی که سابقه حضور در المپیک ۲۰۰۸ پکن را در کارنامه خود دارد سال گذشته به…

    استعدادهای پینگ‌پنگ را از بین بردند

     

    جام جم آنلاین: افشین نوروزی زمانی نفر اول پینگ‌پنگ ایران بود، اما دوری هشت ماهه او از این ورزش باعث شد امروز در مقام ششم جدول رده‌بندی برترین‌های ایران قرار بگیرد.

     

    نوروزی که سابقه حضور در المپیک ۲۰۰۸ پکن را در کارنامه خود دارد سال گذشته به دنبال اتحاد دسته جمعی پینگ‌پنگ‌بازان علیه فدراسیون، هشت ماه از حضور در تمام رقابت‌های داخلی و خارجی خودداری کرد.

     

    البته او امروز از آنچه سال گذشته انجام داده پشیمان است و اعتقاد دارد یکه‌تازی‌اش در پینگ‌پنگ ایران را نباید به خاطر رفیقان نیمه‌راهی که او را در آن اتحاد دسته‌جمعی علیه فدراسیون تنها گذاشتند، از دست می‌داد.

     

    نوروزی که برای حضور در رقابت‌های لیگ فصل آینده پینگ‌پنگ با تیم دانشگاه آزاد قرارداد امضا کرده است، به جام‌جم گفت: انگیزه‌های مالی باعث شد اکثر بازیکنان تیم خود را تغییر بدهند و من نیز از این قاعده مستثنی نبودم. دانشگاه آزاد می‌تواند برای من موقعیتی را فراهم کند که به جمع سه نفر اول ایران راه یابم.

     

    وی با بیان این‌که افت قابل ملاحظه‌ای کرده و قصد دارد با دانشگاه آزاد به دوران اوج خود برگردد، عنوان کرد: برای ورزشکاری که در دوران اوج است همیشه مشکلاتی وجود دارد که او را وارد مرحله افت می‌کند، مشکلی هم که باعث افت من شد از اتحاد بازیکنان علیه فدراسیون پینگ‌پنگ آغاز شد؛ اتفاقی که سال گذشته افتاد و باعث شد خیلی‌ها چهره واقعی خود را نشان بدهند.

     

    بازیکن ملی پوش پینگ‌پنگ ایران افزود: سال گذشته به دلیل مشکلات زیادی که در پینگ‌پنگ وجود داشت بسیاری از بازیکنان برای نشان دادن اعتراض خود به فدراسیون، تصمیم به ایجاد یک اتحاد گرفتند که البته این اتحاد چندان منسجم نبود. برخی از کسانی که در این حلقه حضور داشتند به محض برآورده‌شدن خواسته‌های شخصی‌شان کنار کشیدند تا کسانی همانند من، مهران احدی و واحد مالمیری تنها بمانیم.

     

    نفر ششم رنکینگ پینگ‌پنگ ایران در ادامه گفت: برخی از بازیکنان به آن اتحاد معروف فقط به چشم وسیله‌ای برای رسیدن به اهداف خود نگاه کردند و در واقع امثال من را سپر بلای خود قرار دادند. اکنون به من ثابت شده که این فرصت‌طلبان فقط سنگ خود را به سینه می‌زدند.

     

    نماینده پینگ‌پنگ ایران در رقابت‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن یادآور شد: آن اتحاد نافرجام باعث شد من نه‌تنها حضور در لیگ و مسابقه‌های مختلف را از دست بدهم، بلکه شانس خود را نیز برای حضور در المپیک لندن نابود کنم البته من اقبال بلندی دارم، چرا که اتفاقات سال گذشته پینگ‌پنگ آینده بسیاری از بازیکنان را به طور کامل تباه کرد و من بسیار خوش‌شانس بودم که چنین بلایی سرم نیامد.

     

    وی خاطر نشان کرد: آینده پینگ‌پنگ دست بازیکنان نیست و همه چیز بستگی به سیاست‌های فدراسیون دارد. مسوولان فدراسیون زحمت خود را می‌کشند، اما وجود کم و کاستی در عملکرد آنها غیر قابل انکار است.

     

    هیلدا حسینی‌خواه -‌ جام‌جم

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گفتگوی روزنامه جام جم با افشین نوروزی"
    تازه ترین اخبار