امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۳:۲۸  آخرین بروزرسانی : آبان ۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۵ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 30710
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به اطلاع خانواده شریف تنیس روی میز کشور می رساند که این سایت طبق سیاست وروال مستقیم وخصوصا فراجناحی خود وبدون طرفداری یا دشمنی با یک جناح یا دسته چه موافقان سیاست های فدراسیون و چه مخالفان آن آماده پذیرایی دیدگاهها ؛مطالب و مقالات  ومصاحبه های آنان می باشد. همانگونه که افکار عمومی این رشته…

    به اطلاع خانواده شریف تنیس روی میز کشور می رساند که این سایت طبق سیاست وروال مستقیم وخصوصا فراجناحی خود وبدون طرفداری یا دشمنی با یک جناح یا دسته چه موافقان سیاست های فدراسیون و چه مخالفان آن آماده پذیرایی دیدگاهها ؛مطالب و مقالات  ومصاحبه های آنان می باشد.

    همانگونه که افکار عمومی این رشته بخوبی استحضار دارند طبق قانون رسانه ای و خصوصا سایتهای اینترنتی انتشار هر دیدگاه یا مطلب ویا مقاله می بایست سلسله مراتب قانونی خود را طی کرده و پس از تائید مدیر سایت رسانه ای گردد.

    لذا از مجموعه دوستان با تمام گرایشات درخواست می گردد که از اینجانب انتظار انتشار هر نوع دیدگاه یا مطلب یا مقاله ای را نداشته باشند زیرا متاسفانه برخی مطالب ارسالی  نه تنها قابل انتشار نیست بلکه در شان و منزلت این خانواده نمی باشد.

    این سایت محلی برای روشن شدن واقعیات موجود،بحثهای تماما فنی و کارشناسی وتحلیلهای در این حوزه می باشدلذا هرکس از دوستان تمایل دارد در این زمینه نظرات و اعتقادات خود را رسانه ای نماید این سایت بعنوان یک میزبان بی طرف و فراجناحی در خدمت آنان خواهد بود در غیر این صورت از پذیرش و انتشار هرگونه دیدگاه (در بخش دیدگاهها)،مطلب و مقاله که اصول و قواعد اخلاقی و عرف و قانون  ودرنهایت روال حرفه ای گری را رعایت ننماید معذوریم…حتی شما دوست گرامی….!

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اطلاعیه"
    تازه ترین اخبار