امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۶:۳۸  آخرین بروزرسانی : آبان ۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۵ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 30714
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با پایان مسابقه های تنیس روی میز دانشگاههای پیام نور سراسر کشور در کرمانشاه ، تیم های برتر ، معرفی شدند. در بخش تیمی ، تیم های تهران و اصفهان اول و دوم شدندوتیم های مرکزی و گلستان هم به طور مشترک در جای سوم ایستادند. در بخش دوبل…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با پایان مسابقه های تنیس روی میز دانشگاههای پیام نور سراسر کشور در کرمانشاه ، تیم های برتر ، معرفی شدند.

    در بخش تیمی ، تیم های تهران و اصفهان اول و دوم شدندوتیم های مرکزی و گلستان هم به طور مشترک در جای سوم ایستادند.

    در بخش دوبل هم ، ۲۲ بازی انجام شد که در پایان تیم های اصفهان و مرکزی اول و دوم شدند و تیم های کرمانشاه و گلستان هم عنوان سوم را به طور مشترک ، کسب کردند.

    در بخش انفرادی این مسابقات پس از ۵۷ بازی ، تیم البرز اول شد ، گلستان در جایگاه دوم ایستاد و تیم های اصفهان و مرکزی هم سوم شدند.

    از بین ۱۶ تیم شرکت کننده در این رقابت ها ، تیم های تهران ، اصفهان ، مرکزی ،گلستان ، آذربایجان شرقی ، همدان ، ایلام و خوزستان ، به عنوان ۸ تیم برتر ، خود را برای حضور در رقابت های المپیاد سال آینده ، آماده می کنند.

    ۶۴ ورزشکار در قالب ۱۶ تیم از سراسر کشور در سه بخش انفرادی ، دوبل و تیمی با هم رقابت کردند.

    این رقابت ها از اول آبان ماه به مدت پنج روز در سالن قمر بنی هاشم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ، برگزار شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پایان مسابقات تنیس روی میز دانشگاههای پیام نور"
    تازه ترین اخبار