امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۵:۲۳  آخرین بروزرسانی : آبان ۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۶ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 30750
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رقابتهای انتخابی تیم ملی بانوان بزرگسال جهت شرکت در جام فجر از امروز در مجموعه انقلاب آغاز شده است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،قرار است این رقابتها در دو دور که تاریخ دور اول آن ۶و۷ آبان ودور دوم آن ۹و۱۰ آبان برگزار گردد. قبلا قرار شده بود که این رقابتها با شرکت…

    رقابتهای انتخابی تیم ملی بانوان بزرگسال جهت شرکت در جام فجر از امروز در مجموعه انقلاب آغاز شده است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،قرار است این رقابتها در دو دور که تاریخ دور اول آن ۶و۷ آبان ودور دوم آن ۹و۱۰ آبان برگزار گردد.

    قبلا قرار شده بود که این رقابتها با شرکت هشت نفر برتر پیگیری گردد که بعدا  طبق نظر کمیته فنی  دونفر دیگر به این جمع اضافه شده تا این مسابقات حساس با تعداد ده نفر برگزار گردد.

    نفرات شرکت کننده در این مسابقات به شرح زیر می باشند:

    محجوبه عمرانی (مازندران)، ندا شهسواری (کرمانشاه)، مریم صامت (گلستان)، سحر رهنما( آ.شرقی)، مهشید صامت (گلستان)، آنا فیاضیان (اصفهان)، منصوره رضائی (اصفهان)، پریسا صمدی (اصفهان)، مریم جلالی (مازندران) و عاطفه کریمی (تهران).

    مریم جلالی و عاطفه کریمی دوبازیکن ارزشمندی هستند که به این جمع اضافه شده اند.

    تمام دورهای این مسابقات بصورت دوره ای برگزار خواهد شد که از مجموع این نفرات تیمهای (الف)و(ب) ملی برزگسالان کشورمان انتخاب خواهند شد.

    توضیح مدیر سایت:

    گویا بعد از اینکه برخی بازیکنان متوجه شده که قرار است ده نفر به جای هشت نفر در این انتخابی شرکت نمایند دست به اعتراض زده که این اعتراض با میانجیگری خانم پوستین دوز فورا مرتفع گردیده است.

    از قرار معلوم خانم پوستین دوز به بازیکنان گفته اند که سعی میکنیم از هر ده نفر برای تیمهای الف وب استفاده نماییم ومسئله خاتمه یافته است.

    گفتنی است که ندا شهسواری بانوی المپیکی بدلیل سرماخوردگی شدید با هماهنگی خانم پوستین دوز و مسئولین وپس از اینکه به تهران ومحل مسابقات حضور یافته در این مسابقات شرکت نکرده است.

    معلوم نیست چرا و به چه دلیل در حالی که بانوان بصورت مستقل رهبری میگردند اما کمیته فنی آقایان باید برای آنان تصمیم گیری نمایند!

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آغاز رقابتهای انتخابی تیم ملی بانوان بزرگسال(جام فجر)+توضیح مدیر سایت و…!"
    تازه ترین اخبار