امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۶:۰۱  آخرین بروزرسانی : آبان ۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 30822
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم پینگ‌پنگ علیصدر همدان که برای اولین بار است در لیگ برتر حضور خواهد داشت، عنوان کرد که بازیکنان جوان این تیم امیدوارند بتوانند مقام سوم این رقابت‌ها را کسب کنند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛نادر شاملو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت تیم علیصدر همدان، گفت:…

    سرمربی تیم پینگ‌پنگ علیصدر همدان که برای اولین بار است در لیگ برتر حضور خواهد داشت، عنوان کرد که بازیکنان جوان این تیم امیدوارند بتوانند مقام سوم این رقابت‌ها را کسب کنند.


    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛نادر شاملو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت تیم علیصدر همدان، گفت: این تیم جوان است و علیرضا رجبی، پیمان نوروزی، علیرضا رهبر، محمد بوجاریان و سینا کیهان را در ترکیب خود دارد.

     

    وی ادامه داد: تیم علیصدر اولین بار است که در لیگ برتر حضور دارد. تیم ما سال گذشته در دسته یک مقام دومی را به خود اختصاص داد.

     

    شاملو خاطر نشان کرد: انگیزه بازیکنان ما بسیار بالا است و نزدیک به ۲۰ روز است که تمرینات خو د را آغاز کرده‌اند. قرار است از ۱۵ آبان هم اردوی شبانه روزی ما آغاز شود.


    وی گفت: یکی از اتفاقات خوب این دوره از رقابت‌ها این است که بازیکنان برتر لیگ در سایر تیم‌ها تقسیم شده‌اند و این بار شاهد لیگ جذابی خواهیم بود به طوری که فکر می‌کنم بازی‌ها غیر قابل پیش‌بینی می‌شود و نمی‌توان به این سادگی نتایج بازی‌ها را حدس زد.


    سرمربی تیم پینگ‌پنگ علیصدر همدان افزود: با توجه به جوان بودن تیم، در حالت خوشبینانه چشم امیدی به مقام سومی لیگ داریم که رسیدن به این هدف نیازمند تلاش و سختکوشی بازیکنان است.

     

    شاملو با بیان این که خوشبختانه مشکل مالی در تیم وجود ندارد، گفت: سال گذشته هزینه زیادی در لیگ نداشتیم و امسال هم سعی ‌کرده‌ایم با کمترین هزینه در این رقابت‌ها حضور داشته باشیم به طوری که قرارداد بیشتر راکت بدستان این تیم همچون سال گذشته است و بیشترین قرارداد بازیکن ما هشت میلیون است.

     

    به گفته شاملو ۵۰ درصد ترکیب تیم علیصدر همدان را پینگ‌پنگ بازان بومی تشکیل می‌دهند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نادرشاملو: می‌خواهیم در لیگ سوم شویم"
    تازه ترین اخبار