امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۱:۴۰  آخرین بروزرسانی : آبان ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 30845
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با توجه به جمعیت ۷۵ میلیونی کشور بزرگ و پهناور جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رشد وعلاقمندی چشمگیر طرفداران این رشته که بدون شک هر روز برتعداد آن افزوده می شود وهمچنین با توجه به پتانسیل بسیار بالای خانواده تنیس روی میز کشور هم در حوزه فنی و خصوصا در بخش علمی به…

    با توجه به جمعیت ۷۵ میلیونی کشور بزرگ و پهناور جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رشد وعلاقمندی چشمگیر طرفداران این رشته که بدون شک هر روز برتعداد آن افزوده می شود وهمچنین با توجه به پتانسیل بسیار بالای خانواده تنیس روی میز کشور هم در حوزه فنی و خصوصا در بخش علمی به نظر می رسد که ساختار و چیدمان فعلی کمیته محترم فنی نه تنها عادلانه نیست بلکه تاکنون نتوانسته است آنطوری که باید و شاید جوابگوی مطالبات و خواسته های برحق اکثریت افکار عمومی باشد.

    اخبار رسیده از کمیته فنی و جلسات آن نشان دهنده این است که در بسیار ی از موارد این کمیته نه تنها برگزار نمی شود بلکه رای گیری بصورت تلفنی و…انجام می شود.

    در بحث کمیته فنی در بخش بانوان با ابهامات فراوانی روبرو هستیم که در بسیار ی از این نشستها مربیان صاحب نام و کارشناسان زحمت کشیده این رشته حضور ندارند و بنا به هر دلیلی خارج از گود به سر می برند.

    در بیشتر نشستهای این کمیته مدیران و مسئولین ورزش بانوان حضور یافته نه اهل فن آن که این روش منطقی و قانونی به نظر نمی رسد.

    در حوزه آقایان هم که چیدمان به گونه ای است که بجز مدیر تیمهای ملی که از خوزستان است تقریبا تمام اعضای این کمیته جزو مرکز نشینان وحومه بوده که این تصور را برای افکار عمومی بوجود آورده که این کمیته فنی تعلق به تهران بزرگ وحومه سابق آن دارد تا کمیته فنی یک فدراسیون با قدمت کشور با دارا بودن ۳۱ استان !

    یکی دیگر از اشکالات اساسی و برجسته این کمیته و اعضای آن این است که بارها وبارها مصوبات این کمیته توسط نفرات غیر فنی از جمله ریاست فدراسیون دستخوش تغییرات یا اساسا لغو آن مصوبه شده که این کار یقینا نه در شان یک کمیته تماما فنی و پرمدعا بوده و نه در شان تک تک آقایان طرفدار سیستم فعلی که ادعای کمک به این رشته را دارند.

    گفتنی است عضویت در کمیته فنی ربطی به موافق یا مخالف بودن با سیاستهای فدراسیونها ندارد وهدف کمک به موفقیت این رشته تلقی می گردد.

    در این رابطه پیشنهادات زیر جهت غنی سازی و تکمیل این کمیته فنی و همچنین جهت برچیده شدن چیدمان غیر عادلانه آن تقدیم می گردد:

    ۱- کاپیتانهای تیمهای ملی بزرگسالان آقایان و بانوان به این جمع اظافه گردند.

    ۲- از بین مربیان خوب وبرجسته کشور یک نفر مربی که در امر بازیکن سازی و علم این رشته و مسائل روز آن کاملا آشنا و مسلط است به این جمع اظاف گردد.(بجز مربیان منتخب فعلی ملی که غالبا توسط لابی گری برخی افراد انتخاب شده ومورد تایید اکثریت افکار عمومی نیستند).

    ۳- از بین رئیسان هیئتهای استانهایا دبیران آنان دونفر از بهترین و برگزیدگان فنی و کاربلد که پینگ پنگی محسوب می شوند به این جمع اظافه گردد.

    ۴- در بحث بانوان حضور خانمها لیموچی و یوسفی و قوام زاده امری بدیهی و مشروعیت بخش به این رشته تلقی می گردد.

    چنانچه دوستان پیشنهاداتی در این راستا جهت تکمیل بحث ناقص اینجانب دارند لطفا در بخش دیدگاهها آن را ارسال فرمایند.

    مدیر سایت: سید منصور علوی

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تغییر درساختارکنونی کمیته فنی امری اجتناب ناپذیر است"
    1. amidi گفت:

      با سلام این ترکیب شما یک نفر را کم دارد و ان اقای پسران بعنوان رییس کمیته است


    تازه ترین اخبار