امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۸:۰۴  آخرین بروزرسانی : آبان ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 30856
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   سرمربی پینگ‌پنگ نفت سپاهان گفت: به دلیل اینکه تیم‌مان دیر بسته شده است، نمی‌توان رتبه پایان فصل را پیش‌بینی کرد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،صمد تدبیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم پینگ‌پنگ نفت سپاهان اظهار داشت: به دلیل اینکه مدیرعامل تیم تغییر پیدا کرد این…

     

    سرمربی پینگ‌پنگ نفت سپاهان گفت: به دلیل اینکه تیم‌مان دیر بسته شده است، نمی‌توان رتبه پایان فصل را پیش‌بینی کرد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،صمد تدبیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم پینگ‌پنگ نفت سپاهان اظهار داشت: به دلیل اینکه مدیرعامل تیم تغییر پیدا کرد این موضوع در دیر بستن تیم تاثیرگذار بود و باعث شد که با تاخیر کارهایمان را انجام دهیم. در حال حاضر با چند بازیکن از جمله طاهرخانی و میرالماسی قرارداد بسته‌ایم و به دنبال تکمیل نفرات مورد نیازمان هستیم. تمرینات مان را هم از روز گذشته (یکشنبه) آغاز کرده‌ایم.

     

    وی گفت: نفت سپاهان سال گذشته تیم خوبی را در اختیار داشت و نایب قهرمانی را هم از آن خود کرد، اما امسال با توجه به اینکه تیم دیر بسته شده است و بازیکنان خوب هم جذب تیم‌ها شده‌اند، نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی در مورد رتبه کرد.

     

    سرمربی تیم پینگ‌پنگ نفت سپاهان در مورد شرایط لیگ امسال عنوان کرد: نسبت به فصل گذشته وضعیت تیم‌ها بهتر شده است و بازیکنان خوب هم با تیم‌ها قرارداد بسته‌اند، اما سال گذشته به این شکل نبود. ۸ تیم در لیگ حاضر هستند و مطمئناً کیفیت مسابقات این فصل هم بهتر از گذشته خواهد شد.

     

    لیگ برتر پینگ پنگ از ۲۵ آبان آغاز می‌شود. نفت سپاهان در نخستین بازی به مصاف تایدواتر بندرعباس می‌رود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "صمد تدبیری سرمربی نفت سپاهان:نمی‌توان رتبه پایان فصل را پیش‌بینی کرد"
    تازه ترین اخبار