امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۷:۰۹  آخرین بروزرسانی : فروردین ۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 30861
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس فدراسیون تنیس روی میز ایران از هیات های تنیس روی میز استان ها خواستار تهیه و تدوین برنامه پنج ساله برای توسعه و تعمیم رشته تنیس روی میز شد   به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری شبستان، محمد زارع پور اشکوری در حاشیه برگزاری مجمع عمومی سالیانه هیات تنیس…

    رییس فدراسیون تنیس روی میز ایران از هیات های تنیس روی میز استان ها خواستار تهیه و تدوین برنامه پنج ساله برای توسعه و تعمیم رشته تنیس روی میز شد

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری شبستان، محمد زارع پور اشکوری در حاشیه برگزاری مجمع عمومی سالیانه هیات تنیس روی میز استان سمنان در اداره کل تربیت بدنی استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران گفت: ورزش تنیس روی میز برای دانش آموزان سال پنجم ابتدایی اجباری شد

    وی تصریح کرد: از امسال بیش از یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر دانش آموز پایه پنجم در ورزش تنیس روی میز فعالیت می کنند.

    زارع پور اشکوری با بیان اینکه ورزش تنیس روی میز برای دانش آموزان سال پنجم ابتدایی مدارس اجباری شده است، اظهار داشت: برای تقویت ورزش پایه در رشته تنیس روی میز با آموزش و پرورش همکاری شد.

    وی خواستار مشارکت آموزش و پرورش، شهرداری ها و دانشگاه ها در توسعه این رشته ورزشی در کشور شد.

    زارع پور اشکوری شرایط و توان این رشته ورزشی در استان سمنان مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: این استان پتانسیل مناسبی دارد و در سال های اخیر به رده های پایه نیز توجه شده است.

    وی با اشاره به وجود شهرک ها و واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان خواستار استفاده از این مراکز در پشتیبانی مالی از ورزش تنیس روی میز شد.

    در ادامه نیز همت هادیان مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به کاهش شمار ورزشکاران بیمه شده این رشته در سال جاری را مورد انتقاد قرار داد و افزود: باید هیات تنیس روی میز فعالیت بیشتری را برای توسعه و همگانی کردن این رشته ورزشی در استان سمنان داشته باشد.

    گفتنی است: در این نشست که مجمع سالانه هیات تنیس روی میز استان سمنان بود گزارشی از فعالیت های این هیات ارائه و عملکرد و برنامه آن مورد بررسی قرار گرفت.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زارع پور و درخواست برنامه پنج ساله توسعه تنیس روی میز کشور از استانها"
    تازه ترین اخبار