امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۰:۴۲  آخرین بروزرسانی : آبان ۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 30877
    ارسال خبر چاپ خبر
  •             رقابتهای آزاد آلمان از تاریخ ۱۰ الی ۱۴ آبان ماه در کشورآلمان و شهر برمن با حضور قهرمانانی از سرتاسر جهان برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛در این رقابتها ۲۹۱ بازیکن از ۴۱ کشور جهان شرکت کرده اند که در بین این کشور ها و…

     

     

     

     

     

     

    رقابتهای آزاد آلمان از تاریخ ۱۰ الی ۱۴ آبان ماه در کشورآلمان و شهر برمن با حضور قهرمانانی از سرتاسر جهان برگزار خواهد شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛در این رقابتها ۲۹۱ بازیکن از ۴۱ کشور جهان شرکت کرده اند که در بین این کشور ها و بازیکنان برادران عالمیان بعنوان نمایندگان کشورمان نیز در آن حضور دارند.

    گفتنی است مربی تیم اعزامی به این رقابتها آقای احمد جعفری پورمی باشند.

    در این رقابتها نیما عالمیان در بخش بزرگسالان با بازیکنانی از کشور انگلیس( آندور باگالی ) و اسلواکی(کریستیان کوبس) به رقابت خواهد پرداخت.

    عالمیان ابتدا در روز چهارشنبه درساعت ۱۲:۱۵ به وقت محلی به مصاف بازیکن ایولاکی خواهد رفت و در بازی بعدی خود که در روز پنج شنبه خواهد بود راس ساعت ۱۱:۴۵ بوقت محلی به مصاف بازیکن انگلیسی خواهد رفت.

     

    همچنین نیماعالمیان  در بخش زیر ۲۱ ساله ها در گروه ۱۸ قرار دارد که در این گروه بازیکنانی از کشورهای بلاروس و کرواسی حضور دارند.

    طبق برنامه اعلام شده نیما عالیمان باید ابتدا در روز پنج شنبه راس ساعت۱۰ به صوق محلی آندری میلووانوف از کشور بلاروس به میدان برود و در بازی بعدی خود در همان روز راس ساعت ۱۹:۱۵ بوقت محلی باید با کوجیک از کشور کرواسی به مبارزه بپردازد.

    با توجه به سید نوشاد عالمیان این بازیکن خوب کشورمان باید از دور بعدی به مصاف حریفان برود.

    نیما عالمیان در رقابت های زیر ۲۱ سال هم در گروه ۱۸ بایستی به مصاف بازیکنانی از بلاروس و کرواسی برود . نیما روز پنج شنبه ۱۱ آبان ماه ساعت ۱۰ صبح به مصاف آندری میلووانوف از بلاروس می روند و مسابقه دیگر خود در این گروه را ساعت ۱۹:۱۵ مقابل فران کوجیک از کرواسی برگزار می کند .

    نوشاد عالمیان دیگر نماینده کشورمان در این رقابت ها در رده زیر ۲۱ سال سید ۲ و در مسابقات بزرگسالان سید ۲۵ در اختیار دارد و به همین دلیل از حضور در مرحله گروهی معاف است .

    اصل جدول زیر۲۱ ساله های این رقابتها  وزمان مسابقات آن در زیر آمده است:

     

     

    جدول بزرگسالان آقایان در زیر آمده است:

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گزارشی کامل از وضعیت رقابتهای آزاد آلمان با حضور دوبرادران+اصل جدول"
    تازه ترین اخبار