امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۵:۵۵  آخرین بروزرسانی : آبان ۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 30908
    ارسال خبر چاپ خبر
  • طبق اخبار رسیده تیم ملی ایران متشکل از آقای احمد جعفری پور بعنوان مربی و دوبرادران عالمیان که قرار بوده دیشب از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به کشور آلمان جهت تور بین المللی اعزام گردند نتوانسته اند به این مسابقات اعزام شوند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احتمالا یکی از اصلی…

    طبق اخبار رسیده تیم ملی ایران متشکل از آقای احمد جعفری پور بعنوان مربی و دوبرادران عالمیان که قرار بوده دیشب از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به کشور آلمان جهت تور بین المللی اعزام گردند نتوانسته اند به این مسابقات اعزام شوند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احتمالا یکی از اصلی ترین دلایل این عدم اعزام مشکلات مالی بوده که این روزها نُقل هر محفلی است.

    طبق این گزارش جناب رئیس در تلاش است تا مشکل نقدینگی این تیم را مرتفع کرده تا شاید این تیم بتواند امروز به این رقابتها اعزام گردد.

    در هر صورت امیدواریم برای اعزام این تیم مشکل خاصی بوجود نیاید.

    «دلار» که این روزها نقل همه محافل است، به چالشی جدی برای ورزش تبدیل شده و مشکلات عدیده‌ای را پیش پای مدیران ورزشی قرار داده است. چند برابر شدن دستمزد مربیان خارجی،‌ عدم اختصاص دلار دولتی به کمیته ملی المپیک، کمبود منابع مالی برای اعزام‌های تیم‌های ملی و … همه و همه دست به دست هم دادند تا ورزش امروز با موانعی جدید دست و پنجه نرم کند.

    به دنبال بالا رفتن نرخ ارز و دلار، مشکلات زیادی برای جامعه ورزش ایجاد شده است. مشکلاتی که باید آنها را جدی گرفت و ساده از کنارشان عبور نکرد، چرا که اگر بخواهیم کوچک‌ترین بی‌توجهی به آن داشته باشیم، قدر مسلم ضربه سنگینی بر بدنه ورزش کشور وارد کرد ه ایم.

    بانک مرکزی به دنبال ایجاد مشکلات عدیده بابت گران شدن نرخ ارز و دلار، به دستگاه‌های دولتی و وابسته به دولت اعلام کرده که اجازه خرید دلار از بازار آزاد را هم ندارند.”

     

    این تصمیم به آن معنا است که کمیته‌ نمی‌تواند دلار را با قیمت امروز بازار تهیه کند. در اینجا نکته قابل تامل این است که حتی اگر کمیته‌ اجازه داشت که از بازار آزاد دلار خریداری کند چگونه می توانست بیش از سه برابر سال گذشته برای پرداخت دستمزد ماهیانه این دسته از مربیان هزینه کند؟ اگر چنین شود کمیته ملی المپیک به جای پرداخت حقوق ۳۰۰ میلیون تومانی به مربیان خارجی می‌بایست حدود یک میلیارد تومان در ماه بپردازد، این اتفاق به این معناست که کمیته ملی المپیک باید نیمی از بودجه ۲۵.۵ میلیارد تومانی‌اش را فقط بابت پرداخت حقوق مربیان خارجی صرف کند.

     بهرام افشارزاده، دبیر کل کمیته ملی المپیک درباره مشکلات مالی موجود در فدراسیون‌ها می گوید: “ما به وظیفه‌ای که در قبال فدراسیون‌ها داشتیم عمل کردیم. با شرایطی که در بازار ارز وجود دارد اعزام تیم‌ها به مسابقه‌ها سخت شده است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خبر فوری!تکمیلی"
    تازه ترین اخبار