امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۹:۴۵  آخرین بروزرسانی : آبان ۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 30916
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربی و بازیکن باسابقه تنیس روی میز گفت: من غیر از پیشنهاد مربیگری در ترکیه، پیش از این از کشورهای دیگری هم پیشنهاد داشته ام. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مجید احتشام زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: حدود یک ماه پیش در رقابتهای تنیس روی میز پیشکسوتان در ترکیه…

    مربی و بازیکن باسابقه تنیس روی میز گفت: من غیر از پیشنهاد مربیگری در ترکیه، پیش از این از کشورهای دیگری هم پیشنهاد داشته ام.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مجید احتشام زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: حدود یک ماه پیش در رقابتهای تنیس روی میز پیشکسوتان در ترکیه شرکت کرده بودم که موفق شدم در رده سنی ۴۰ سال قهرمان شوم. در همان جا بود که پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی ترکیه به من داده شد و اکنون آنها منتظر جواب من هستند.

     

    وی تصریح کرد: بزرگترین افتخار برای من این است که در کشورم مربیگری کنم، پیش از این از کشورهای مختلفی مثل آلمان، استرالیا و امارات هم پیشنهاد بازی، هم مربیگری داشته ام و هیچ کدام از آنها را قبول نکرده ام. دوست دارم این بار هم این پیشنهاد را رد کنم، اما باید ببینم شرایط چه پیش خواهد آورد.

     

    احتشام زاده در پاسخ به اینکه چقدر احتمال دارد به ترکیه برود، بیان کرد؛ نمی توانم درصدی را به عنوان احتمال بیان کنم، زیرا هنوز هیچ چیز مشخص نیست و من تا ۱۰ روز دیگر به آنها جواب خواهم داد.

     

    وی اضافه کرد: از نظر رقم قرارداد و پیش پرداخت با ترکیه مشکلی ندارم، اما یک مقدار به خاطر حقوق ماهیانه اختلاف نظر داریم.

     

    احتشام زاده درباره تیم باشگاهی نفت سپاهان و اینکه آیا مربیگری در این تیم را رها می کند، گفت: من اکنون هم در نفت سپاهان هستم و از این تیم جدا نشده ام و می توانم حتی به عنوان بازیکن در این تیم بازی کنم.

     

    وی خاطرنشان کرد: اینکه یک نفر هم بتواند بازی کند، هم امکان مربیگری برایش وجود داشته باشد، یک حسن بزرگ است و در کشورهای مختلف دنیا اعتبار ویژه ای برای فرد به همراه می آورد.

     

    احتشام زاده درباره اینکه تکلیف صمد تدبیری که به عنوان مربی تیم نفت سپاهان با خبرگزاری ها مصاحبه کرده است، چه می شود، بیان کرد؛ می توان اسم این را گذاشت که من سرمربی تیم نفت سپاهان هستم و صمد تدبیری هم مربی، اما من شاید در این تیم فقط بازی کنم.

     

    احتشام زاده از بازیکنانی که جذب تیم نفت سپاهان در لیگ امسال بزرگسالان تنیس روی میز شده اند، صحبت کرد؛ تاکنون امین میرالماسی، حمیدرضا طاهرخانی و محمدرضا نعمتی را جذب کرده ایم و این احتمال وجود دارد که خود من نفر چهارم تیم باشم، اما هنوز این موضوع قطعی نیست و بزودی مشخص خواهد شد.

    توضیح مدیر سایت:

    به احتمال فراوان این مصاحبه بدون ارتباط با مطلب سایت هرمز اسپورت در این باره نمی باشد!زیرا مصاحبه آقای احتشام زاده بعد از خبری منتشره در سایت هرمز اسپورت ودقیقا در این باره انجام شده است.

    برای اطلاع بیشتر از مطلب مرتبط با این موضوع بر روی لینک زیر کلیک فرمایید.

    کلیک کنید

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مجید احتشام زاده: ترکیه اولین پیشنهاد خارجی ام نیست +توضیح مدیر سایت"
    1. amidi گفت:

      با سلام مبارک است انشاالله. برایشان در ترکیه ارزوی توفیق داریم

    2. راستگو حرفه گفت:

      با توجه به خدمات ارزنده آقای احتشام زاده برای ایشان در هر نقطه این کره خاکی آرزوی موفقیت و بهروزی داریم و متاسفیم از اینکه فدراسیون پینگ پنگ در حال از دست دادن این پهلوان می باشد .
      پیشنهاد می کنم حالا که آقای بابادیوند مدیریت تیمهای ملی را کماکان بعهده داشته و از مربیگری تیم ملی استعفا داده است رئیس فدراسیون با توجه به مقبولیت و ارتباط بسیار صمیمی آقای احتشام زاده با ملی پوشان بزرگسال خصوصا خانواده عالمیان از ایشان بعنوان مربی بزرگسالان در کنار آقای جعفری پور بهره برداری نماید . این ترکیب می تواند اثرات فنی بسیار مثبتی به همراه داشته باشد . آیا وقت آن نرسیده به جای امثال پرآوزه ها از پتانسیل هایی به مانند مجید احتشام زاده استفاده نماییم ؟

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        با سلام
        احتراما،در این ارتباط برای اینجانب سوالی پیش آمده است و آن اینکه آیا این قراردادبر مبنای دلار است یا یورو؟
        باتشکر

    3. مجید عظیمی گفت:

      من فکر می کنم آقای احتشام زاده دارای پتانسیل بالای می باشد ولی نمی دانم چرا از او در مدیریت های بالا استفاده نمی کنند مگر در هیئت تهران ایشان بد کار کردند ؟ این سوال من از مدیریت محترم سایت می باشد . باتشکر فراوان

    4. راستگو حرفه گفت:

      با توجه به اینکه ترک ها انسانهای حسابگر در زمینه اقتصادی و متعصب در زمینه اقتصاد کشورشان هستند ، پیشنهاد می شود در این زمینه مشاور حقوقی فدراسیون وارد عمل شده تا خدای نکرده حقی از این پهلوان ما از بین نرود.
      در پاسخ به سوال مدیریت سایت باید عرض شود ، پیشبینی ها حاکی از آن می باشد که ترکیه ارز رایج کشورش یعنی لیر را مطرح نماید . تمام این گمانه زنی ها درصورتی می باشد که بتوانند رضایت نامه نفت سپاهان را برای ترانسفر ایشان اخذ نمایند . آخرین اخبار نشان می دهد مدیران نفت سپاهان شرایط بسیار دشواری را جهت نقل و انتقال مطرح نموده اند .

    5. حسن گفت:

      یا سلام و عرض ادب.
      پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی تنیس روی میز ترکیه انهم از طرف فدراسیون انجا بدون تقاضای کتبی یا هر گونه جلسه ای یا دعوتی برای گفتگو و س۳ بازیکن چینی در انجا. بهتر است زمینه سازی برای سرمربیگری تیم ملی ایران را مد نظر داشت چه اشکالی دارد ایشان هم سالها در این رشته بوده و جزو قهرمانان ارثی خانوادگی هستند.انشاالله که خیر است.با تشکر.

    6. قاسم مقدم غریبی گفت:

      از طرف بسیاری از قهرمانان گذشته و حال از جناب زارع پور تقاضا داریم نگزارند آقای مجید احتشام زاده از کشور خارج شود . ما همه موظفیم از خروج نخبگان و فرار مغز ها جلوگیری نماییم . خروج ایشان و دور شدنش از فدراسیون فاجعه است لطفا اهالی تنیس روی میز در یک اقدام سراسری و خود جوش از این اقدام جلوگیری نمایند . کلیه همدوره ها و جوانان دهه های ۶۰ و ۵۰ از خدمات ایشان مطلع می باشند که چقدر برای پیشرفتشان به انها روحیه داده و خالصانه کمک کرده است .


    تازه ترین اخبار