امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۲۲:۰۲  آخرین بروزرسانی : آبان ۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 30927
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   مسابقات نوجوانان جهان در گوام در حال برگزاری است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در این مسابقات تمام قاره های جهان نمایندگانی دارندکه اصل جدولها و ریزنتایج آن و همچنین اسامی نفرات شرکت کننده در آن امده است: اسامی قاره های شرکت کننده به تفکیک: نتایج تیمی قاره ها: تحلیل مدیر سایت: با…

     

    مسابقات نوجوانان جهان در گوام در حال برگزاری است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در این مسابقات تمام قاره های جهان نمایندگانی دارندکه اصل جدولها و ریزنتایج آن و همچنین اسامی نفرات شرکت کننده در آن امده است:

    اسامی قاره های شرکت کننده به تفکیک:

    نتایج تیمی قاره ها:

    تحلیل مدیر سایت:

    با کمی دقت در این مسابقات باید تا دوردستها و زمانهای دور و بطور قطع و یقین تا پس از پایان دوره این فدراسیون نمیتوان از بعد کارشناسی و فنی به روند رو به رشد و قابل قبول تنیس روی میز ایران امیدوار بود.

    زیرا ما نه تنها در رده های اصلی که همانا آینده داران این رشته محسوب می شوند هیچ بازیکن سازی نکرده ایم بلکه در تمام رده های بالا و بالاتر نیز صرفا یعنوان یک همسفر و همراه و دقیقا مربی وبازیکن ملی در فرودگاه همدیگر را ملاقات میکنند و کمترین شک و تردیدی در این باره وجود ندارد و هرگز نمیتوان با فرافکنی یا هرنوع ابزار دیگری از زیر بار آن شانه خالی کرد زیرا بالاخره این اوضاع در تاریخ این رشته و به نام متصدیان آن ثبت شده است.

    باید بپذیریم که بازیکنانی از قبیل نوشاد و نیما عالمیان و سید پوریا عمرانی و ….که بهترین وسیله برای گزارش نویسی برخی آ قایان  و مربیان بوده اند دقیقا بر اثر وقت گذاشتن وعرق ریختن  شبانه روزی  آقای فواد کاسب  وهمچنین برخی مربیان کره ای بوده است که مربیان فعلی هرگز وهرگز نمیتوانند خود را با آنان قیاس نمایند.

    در هر صورت با توجه به رزومه و  عملکرد ناموفق وپرابهامِ سه سال گذشته این فدراسیون و خصوصا برخی مربیان آن وبا  عنایت  به وضعیت اسف بار بوجود آمده در این رشته که دقیقا بازیکن سازی را به ورطه تعطیلی کشانده که از الان باید آثار  فاجعه بار آن را مشاهده نماییم بهترین راهکار برای نجات ملی این رشته استخدام مربی برجسته واقعی (نه مربی صوری و غیبی) در داخل کشور است.مطمئنا مربی خارجی  تمام وقت در ایران بانظارت اهل فن و فهم واقعی این رشته میتواند در آینده(دیر باز ده)بارقه ای از امیدواری را در این رشته برای خانواده شریف این رشته بوجود بیاورد.

    متاسفانه برخی افراد در گزارشات و آمارهای خطرناک خود باوجود اینکه هیچ زحمتی برای بازیکنان تیم ملی نکشیده بصورت مرتب در رسانه ها و صدا و سیما تلقین میکنند که بزودی در این رشته صاحب مدال و…خواهیم شد.!

    کدام مدال ؟توسط چه شخصی وبوسیله مدام بازیکن ودر مدام رده سنی؟

    نوشاد عالمیان روزهای آخر دوران بازی در رده امیدهای جهان را سپری میکند! با پایان رده امید برای نوشاد آیا این بازیکن خوب ایرانی میتواند در رده بزرگسالان جهان یا حتی آسیا مدال کسب نماید؟

    طبق کدام ارنج؟بوسیله کدام راندمان ؟توسط کدام مربی؟روزی که نوشاد از رده امیدهای جهان به بزرگسالان نقل مکان نماید تنیس روی میز ایران تا بی نهایت و….صاحب هیچ رتبه ای نخواهد شد.

    البته شاید آقایان مربی یا همسفر باز هم منتظر مانده تا تقی به توقی بخورد  و باز پدری یا ….بازیکنی همانند نوشاد را بصورت آماده تحویل آنان بدهد و بعد این مربیان همسفر برای افکار عمومی و یا شاید هم در خیال خود ادعای مربیگری و…بنمایند.

    آقایان بدانند که کمر این رشته شکسته شده و در حقیقت چیزی برای آن باقی نمانده است.

    واقعا اگر آقایان در رفتار و عملکرد و در گفتار خود صادق هستند چرا و به چه علت حاضر نیستند بدون فرافکنی در یک مناظره تصویری یا نوشتاری  از روند شکست خورده خود دفاع نمایند؟

    بزودی زمانی فرا خواهد رسید که خلایق بصورت عریان باید جوابگوی اعمال خود باشند….!

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات نوجوانان جهان در گوام /تحلیل مدیر سایت"
    تازه ترین اخبار