امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۷:۰۴  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 30944
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ملی‌پوش پینگ‌پنگ بانوان که در انتخابی تیم ملی برای مسابقات دهه فجر مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد، عنوان کرد که برگزاری لیگ به صورت رفت و برگشت انگیزه‌ای برای بانوان است.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مریم صامت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت تمرین خود…

    ملی‌پوش پینگ‌پنگ بانوان که در انتخابی تیم ملی برای مسابقات دهه فجر مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد، عنوان کرد که برگزاری لیگ به صورت رفت و برگشت انگیزه‌ای برای بانوان است.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مریم صامت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت تمرین خود برای حضور در رقابت‌های دهه فجر گفت: پس از برگزاری مسابقات نفرات برتر لیگ، تمریناتم را جدی‌تر ادامه دادم و توانستم در انتخاب تیم ملی قهرمان شوم. قصد دارم بعد از یکی ، دو روز استراحت تمریناتم را برای حضور در مسابقات دهه فجر آغاز کنم.

     

    وی درباره حضورش در لیگ برتر هم گفت: سال گذشته با توجه به این که لیگ به صورت متمرکز برگزار شده بود، ترجیح دادم که در تیم شهر خودم یعنی گرگان بازی کنم، اما امسال برای هر تیمی که شرایط بهتری داشته باشد بازی می‌کنم.

     

    وی ادامه داد: هنوز تیم‌ها با بازیکنان قرارداد نبسته اند و پیشنهاد خاصی هم به من نشده است، البته هنوز فرصت است و می‌دانم که هشت تیم برای حضور در لیگ بانوان اعلام آمادگی کرده‌اند.

     

    این ملی‌پوش پینگ‌پنگ بانوان ایران برگزاری لیگ به صورت رفت و برگشت را برای ایجاد انگیزه در بین بانوان تاثیرگذار دانست و گفت: بانوان با انرژی بیشتری در لیگ حضور خواهند داشت و فکر می‌کنم امسال کیفیت لیگ بهتر از سال‌های قبل باشد.

     

    وی با بیان این که میانگین قرارداد بانوان در لیگ طی سال‌های گذشته نزدیک ۱۰ میلیون تومان بوده است، افزود: امیدوارم اسپانسرها حمایت بیشتری از لیگ بانوان داشته باشند، چون تنها درآمد بازیکنان از لیگ است.

     

    صامت اضافه کرد: تمریناتم را مانند همیشه در خانه و همراه برادر و پدرم انجام می‌دهم و از این شرایط رضایت دارم. امیدوارم که اگر قرار است سرمربی برای تیم بانوان بیاورند یک مربی خوب خارجی باشد.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مریم صامت:از تمرین‌ در خانه راضی‌ام"
    تازه ترین اخبار