امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۶:۵۸  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۲ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 3097
    ارسال خبر چاپ خبر
  • هفته پنجم و پایانی مرحله رفت لیگ برتر نونهالان و نوجوانان باشگاههای کشور که با حضور ۵ تیم در حال برگزاری است با انجام دو مسابقه در شهرهای گچساران و بم برگزار شد . در گچساران نفت این شهر موفق شد با پیروزی ۵ بر یک مقابل نفت آبادان صدر نشین بازیها معادلات جدول را…

    هفته پنجم و پایانی مرحله رفت لیگ برتر نونهالان و نوجوانان باشگاههای کشور که با حضور ۵ تیم در حال برگزاری است با انجام دو مسابقه در شهرهای گچساران و بم برگزار شد .
    در گچساران نفت این شهر موفق شد با پیروزی ۵ بر یک مقابل نفت آبادان صدر نشین بازیها معادلات جدول را بهم بریزد . در دیگر بازی این هفته وحدت بم در خانه خود ۵ بر ۳هیئت قم را شکست داد تا رقابت در جدول رده بندی سنگین تر شود . در این هفته هیئت لرستان استراحت داشت .
    در ادامه این پیکارها یک دیدار معوقه نیز انجام شد که طی آن هیئت قم ۵ بر یک نفت و گاز گچساران را برد . از مرحله رفت رقابت های لیگ نونهالان و نوجوانان یک دیدار معوقه دیگر نیز بین گچساران و لرستان باقی مانده است .
    تاکنون و باتوجه به بازیهای انجام شده نفت آبادان با سه برد و یک باخت و کسب ۷ امتیاز در صدر قرار دارد . هیئت قم با دو برد و دو باخت و ۶ امتیاز در مکان دوم ایستاده است و نفت گچساران با یک بازی کمتر و با دو پیروزی و یک باخت و کسب ۵ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است . تیم های هیئت لرستان و وحدت بم نیز هر کدام ۴ امتیاز در مکان های بعدی جای دارند .
    گفتنی است در صورت پیروزی گچساران بر لرستان در تنها دیدار باقی مانده از مرحله رفت این پیکارها ، نفت گچساران قهرمانی نیم فصل را به خود اختصاص خواهد داد .
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "نفت آبادان در صدر لیگ نونهالان ونوجوانان"
    تازه ترین اخبار