امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۹:۰۲  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 30977
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،به نقل ازروابط عمومی فدراسیون ورزشهای ناشنوایان ، بیماران خاص و پیونداعضاء محمود سرحدی قهرمان مدال آور پیونداعضاء از استان البرز شب گذشته ندای حق را لبیک گفته و دارفانی را وداع نمود.   روابط عمومی فدراسیون ورزشهای ناشنوایان ، بیماران خاص و پیونداعضاء ضمن اظهار همدردی با خانواده…

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،به نقل ازروابط عمومی فدراسیون ورزشهای ناشنوایان ، بیماران خاص و پیونداعضاء محمود سرحدی قهرمان مدال آور پیونداعضاء از استان البرز شب گذشته ندای حق را لبیک گفته و دارفانی را وداع نمود.

     

    روابط عمومی فدراسیون ورزشهای ناشنوایان ، بیماران خاص و پیونداعضاء ضمن اظهار همدردی با خانواده آن مرحوم ، این ضایعه را به جامعه ورزش و همچنین به خانواده و بستگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و برای ایشان غفران واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان آن مرحوم صبر و شکیبائی از درگاه خداوند سبحان مسئلت مینماید.

    مرحوم سرحدی در هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ورزشهای پیونداعضاء سال ۲۰۱۱ در کشور سوئد در رشته دوبل تنیس روی میز مدال طلا و در سومین دوره مسابقات قهرمانی خاورمیانه ای ورزشهای پیونداعضاء سال ۲۰۱۰ در کشور تونس در رشته انفرادی تنیس روی میز مدال نقره را کسب نموده بود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "محمود سرحدی ؛قهرمان ملی پیوند اعضا دارفانی را وداع گفت"
    1. خدا بیامرزدشان . روحشان شاد باد

    2. فاطمه رجبی گفت:

      شنیدن این خبر بار دگر غم از دست دادن علی حسین قهرمان را در من زنده کرد خدایش بیامرزد و با بهترین اولبا محشور نماید اگر چه این افراد با تحمل دردهایی که در دوران حیاتشان داشته اند از آمرزیدگانند. برای خانواده گرانقدرشان طلب صبر از خدای منان می کنم.


    تازه ترین اخبار