امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۰:۳۳  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 31047
    ارسال خبر چاپ خبر
  •       رقابتهای بین المللی تور آلمان با مسابقات مختلف امروز پیگیری خواهد شد. در این مسابقات  ۱۷۹ بازیکن از ۴۲ کشور جهان از جمله ایران حضور دارند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،بازیکنان اعزامی کشورمان به این رقابتها امروز در بخشهای مختلف به مصاف حریفان خود خواهند رفت. ابتدا نیما عالمیان با…

     

     

     

    رقابتهای بین المللی تور آلمان با مسابقات مختلف امروز پیگیری خواهد شد.

    در این مسابقات  ۱۷۹ بازیکن از ۴۲ کشور جهان از جمله ایران حضور دارند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،بازیکنان اعزامی کشورمان به این رقابتها امروز در بخشهای مختلف به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

    ابتدا نیما عالمیان با رنکینگ ۲۸۵ در بخش زیر ۲۱ ساله ها باید به مصاف(MILOVANOV Andrey ) با رنکینگ ۱۲۸۲ از کشوربلاروس برود.این بازی راس ساعت ۱۰ صبح بر روی میز ۱ بوقت محلی آغاز خواهد شد.

    در بازی بعدی که باز هم نیما عالمیان خواهد بود باید  در قسمت بزرگسالان به مصاف (BAGGALEY Andrew ) با رنکینگ ۱۳۶ از کشور انگلستان برود.این بازی راس ساعت ۱۱:۴۵ بر روی میز شماره ۶ برگزار خواهد شد.

    سومین دیدار فردا برای بازیکنان کشورمان بازی دونفره خواهد بود.زوج دو برادران باید به مصاف زوج  ( DIDUKH Oleksandr /KATKOV Ivan  ) از اکراین به میدان بروند .این بازی راس ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه بوقت محلی بر روی میز شماره ۴ انجام خواهد شد.

    آخرین دیدار بازیکنان کشورمان در امروز باز هم نیما عالمیان خواهد بود که باید در قسمت زیر ۲۱ ساله ها به مصاف (KOJIC Frane ) با رنکینگ ۳۳۹ به رقابت بپردازد.این بازی راس ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه روی میز شماره ۱۰ انجام شود.گفتنی است رنکینگ نیما عالمیان ۲۸۵ می باشد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پروتور بین المللی آلمان(برمن)/گزارش و زمان رقابتهای بازیکنان ایران"
    1. fariba-ghavamzadeh گفت:

      با سلام ..لطفا بنویسید بازیها در چه شهری است؟ با تشکر


    تازه ترین اخبار