امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۸:۰۰  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 31077
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     در این بخش سعی داریم تصاویر ارسالی دوستان را به نمایش بگذاریم لذا از کسانی که تمایل دارند تصاویر آنان در این بخش منتشر گردد تقاضا میگرددتا تصاویر دلخواه خود را به آدرس ما ارسال فرمایند تا پس از بررسی عکسهای منتخب را منتشر نماییم.                …

     

     

    در این بخش سعی داریم تصاویر ارسالی دوستان را به نمایش بگذاریم لذا از کسانی که تمایل دارند تصاویر آنان در این بخش منتشر گردد تقاضا میگرددتا تصاویر دلخواه خود را به آدرس ما ارسال فرمایند تا پس از بررسی عکسهای منتخب را منتشر نماییم.

     

     

    ارسال کننده سید امید محفوظیان/خوزستان/بازیکنان مناطق نفت خیز اهواز
    از سمت راست به چپ:
    سرپرست:اقای بابک حمیدیان
    مربی:اقای علی عموری
    بازیکنان:اقایان؛
    سید امید محفوظیان-امیر محمد بهفرد-مهدی نصیری-سامان ذلکی نژاد-علیرضا بابادی وند-اشکان ادهمی.
    کسب مقام قهرمانی مسابقات تنیس روی میز لیگ دسته یک نونهالان و نوجوانان باشگاه های کشور توسط تیم مناطق نفت خیز جنوب را تبریک میگوییم.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عکسهای ارسالی"
    1. بخشنده گفت:

      با سلام
      کسب مقام قهرمانی لیگ دسته ۱ نونهالان و نوجوانان باشگاههای کشور که به صورت متمرکز در اردبیل برگزار شد را حضور تمام ورزشکاران و علاقمندان به ورزش تنیس روی میز خوزستان و باشگاه نفت اهواز تبریک عرض میکنیم .

    2. محمود ساکیانی گفت:

      به بازیکنان دوست داشتنی،آقایان سید امید محفوظیان-امیر محمد بهفرد-مهدی نصیری-سامان ذلکی نژاد-علیرضا بابادی وند و اشکان ادهمی و مربیان توانمند و برجسته آقایان بابک حمیدیان و محمود عموری این پیروزی و موفقیت کم نظیر قهرمانی در مسابقات باشگاههای نونهالان و نوجوانان باشگاههای کشور را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.با این پیروزی حال و هوایی تازه به باشگاه مناطق نفتخیز دادید. من از همه کسانی که در این موفقیت سهیم بوده اند تشکر می کنم.آقای نظری مدیر عامل محترم، آقای بابادیوند مسئول ورزش قهرمانی، اقای کاظمی نژاد مسئول ورزش همگانی ، اقای آرامش مسئول هیات پینگ پنگ نفت اهواز و سایر مربیان محترم آقایان صمد صالحی و شهرام نوروزی.صمیمانه دست همگی این عزیزان را می فشارم.


    تازه ترین اخبار