امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۲:۲۲  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 3114
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات آزاد تنیس روی میز امیدهای کشور در بخش بانوان امروز در گرمسار به پایان پایان رسید و هشت ورزشکار راه یافته به دسته برتر معرفی شدند.  این رقابت ها از روز گذشته و با حضور ۴۲ ورزشکار از ۱۱ استان در گرمسارآغاز شد و در پایان هشت پینگ پنگ باز به رده بندی دسته…

    مسابقات آزاد تنیس روی میز امیدهای کشور در بخش بانوان امروز در گرمسار به پایان پایان رسید و هشت ورزشکار راه یافته به دسته برتر معرفی شدند.
     این رقابت ها از روز گذشته و با حضور ۴۲ ورزشکار از ۱۱ استان در گرمسارآغاز شد و در پایان هشت پینگ پنگ باز به رده بندی دسته برتر صعود کردند. زهرا نیاقی ها از قزوین، شیوا اسکندری از فارس، ملیکا آخوندی از اصفهان،
    محدثه سلیمانی از قزوین، آرزو کاظمی از فارس، مهسا اردشیری از مازندران، مریم انصار الحسینی از اصفهان و بهاره بابادی وند از خوزستان هشت پینگ پنگ بازی هستند که از بعد از ظهر امروز با نفرات حاضر در دسته برتر امیدهای کشور به رقابت می پردازند.
    نفرات حاضر در دسته برتر عبارتند از:
    ۱-      مهشید صامت  از گلستان ۲- مریم جلالی از گلستان ۳- نوشین میرعلایی از اصفهان ۴- فاطمه حق شناس از اصفهان ۵- سارینا آل مذکور از خوزستان ۶- هانیه رنجبران از فارس ۷- هستی خواست خدایی از فارس۸- هستی وحیدی از تهران گفتنی است آنا فیاضیان به دلیل آسیب دیدگی از حضور در این رقابت ها باز ماند.
    شایان ذکر است سرداوری این رقابت ها را پوران رحیمی بر عهده دارد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "نتایج رقابت های آزاد امیدهای بانوان کشور درگرمسار"
    تازه ترین اخبار