امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۸:۵۱  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 31162
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     در ادامه رقابتهای بین المللی آلمان نوشاد عالمیان در برابر چشم تماشاگران آلمانی به لیدر قدرتمند این تیم روبرو شد و نتوانست کاری از پیش ببرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛در بخش بزرگسالان نوشاد عالمیان با نتیجه ۴برصفر برابر تیمو بول آلمانی متوقف شد. نوشاد با روحیه و پرجنب و جوش…

     

     

    در ادامه رقابتهای بین المللی آلمان نوشاد عالمیان در برابر چشم تماشاگران آلمانی به لیدر قدرتمند این تیم روبرو شد و نتوانست کاری از پیش ببرد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛در بخش بزرگسالان نوشاد عالمیان با نتیجه ۴برصفر برابر تیمو بول آلمانی متوقف شد.

    نوشاد با روحیه و پرجنب و جوش وارد این مسابقه شده بود اما این آلمانها و تیم رهبری آنها بودند که با آنالیز بسیار دقیق بازی نوشاد تمام فشار را بر روی فورهند این بازیکن خوب ایرانی وارد نمایند و برنده میدان باشند.

    عالمیان با این باخت از دور رقابهای بزرگسالان این مسابقات کنار رفت.

    نکته و هشدار:

    متاسفانه این بازیکن پرپتانسیل و تکنیکی همچنان از ضعف در فورهند خود در عذاب است ونه تنها مربیان  داخلی بلکه مربیان  کمپ اروپایی اشلاگر نیز نتوانسته است این ضعف بازیکن افتخار آفرین برای کشور را برطرف نماید.

    بزودی در باره این رقابتها مطالب فنی و کارشناسی مفیدی منتشر خواهیم کرد.

    نوشاد تا ساعاتی دیگر در رده زیر ۲۱ ساله ها به مصاف دیگر بازیکن آلمانی به نام فردریخ جوست با رنکینگ۴۲۵ خواهد رفت.

    گزارش مستقیم…..

    نوشاد عالمیان در گیم اول با وجودیکه در امتیاز ۹با حریف قدر خود مساوی  نتوانست این گیم را به سود خودپایان برساند ودر نهایت با نتیجه ۱۱بر۹ این گیم را واگذار کرد.

    در گیم دوم فعلا نتیجه ۵بر۳ به سود بول می باشد..۱۰ برهشت به سود بول آلمانی می باشد…گیم دوم نیز با نتیجه ۱۱ بر ۸ به سود تیمو بول آلمانی به پایان رسید.

    در گیم سوم نتیجه ۱بر۱ مساوی میباشد…نوشاد ۴بر۲ از حریف قدرتمند خود جلو افتاده است….۵بر۳ نوشاد همچنان از حریف پیش افتاده است…هر دوبازیکن در امتیاز ۶ برابر شده اند….نوشاد ۷بر۶ از حریف خود پیشی گرفته است…بول آلمانی با نتیجه ۸بر۷ از نوشاد جلو افتاده است….نتیجه ۹ بر۸ به سود بول آلمانی…..این گیم نیز با نتیجه ۱۱ بر۸ به سود لیدر آلمانها به اتمام رسید….

    گیم چهارمبا نتیجه ۱ برصفر به سود بول آلمانی رقم خورده است…نتیجه این گیم در امتیاز ۲ برابر می باشد…عالمیان با نتیجه ۴بر ۲ از حریف خود پیشی گرفته است….نتیجه ۴بر۳ به سود عالمیان….هردوبازیکن در امتیاز ۴ برابر شده اند…در امتیاز ۵هردوبازیکن مساوی هستند…نتیجه ۷بر۵ به سود بول آلمانی می باشد…نتیجه ۱۰ بر ۵ به سود بول آلمانی می باشد…این گیم نیز با نتیجه ۱۱بر ۵ به سود کاپیتان آلمانها به پایان رسید…

     



    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پروتور بین المللی آلمان(برمن)/توقف نوشاد برابر لیدر ژرمنها_+نکته و هشدار"
    1. سجاد صفری آملی گفت:

      باسلام وادب خدمت آفای علوی مدیرمجرب و علاقه مندان این سایت پرطرفدار.بنده ازدوستان پینگ پنگی نزدیک خانواده محبوب عالمیان وازقهرمانان پینگ پنگ جانبازان و معلولین کشور هستم.حتی خبرهای لحظه به لحظه بازیهای نیما و نوشاد روخدمت پدرگرامیشان میرسونم.وضعیت و امکانات تمرینی بچه ها خیلی وخیم تر وبدتر از آنچه فکرشو میکنید هست.فقط همین وبس….


    تازه ترین اخبار