امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۲:۰۳  آخرین بروزرسانی : آبان ۱۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ | کد خبر : 31289
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در این مطلب سعی داریم تا روند قهرمانی نوشاد عالمیان را در رقابتهای بین المللی آلمان مورد بررسی وواکاوی قرار دهیم. نوشاد عالمیان بازیکن ارزنده وتقریبا تنها بازیکن مطرح ایرانی است که بدون کمترین شک و تردیدی عصاره سرمایه گذاری های کلان چندین فدراسیون و هزینه های زیاد به شمار می رود. منتقدان و حتی…

    در این مطلب سعی داریم تا روند قهرمانی نوشاد عالمیان را در رقابتهای بین المللی آلمان مورد بررسی وواکاوی قرار دهیم.

    نوشاد عالمیان بازیکن ارزنده وتقریبا تنها بازیکن مطرح ایرانی است که بدون کمترین شک و تردیدی عصاره سرمایه گذاری های کلان چندین فدراسیون و هزینه های زیاد به شمار می رود.

    منتقدان و حتی طیف میانه که ارتباط خوبی با سیاستهای فدراسیون فعلی دارند به این نکته اعتقاد دارند که اگر نوشاد عالمیان را در گزارشها و آمارها در نظر نگیریم تنیس روی میز ایران هیچ حرفی برای گفتن و هیچ گزارشی برای نوشتن نخواهد داشت.

    تمام توجهات و تمرکز روی نوشاد بوده و گویا دیگر بازیکنان ایرانی فراموش شده اند.

    درحالی دوبرادران به رقابتهای تور بین المللی آلمان اعزام شدند که در انتخابی هر دوبرادر به مقام قهرمانی و نائب قهرمانی دست یافتند.

    البته در این بین معلوم نشد که چرا و به چه علت از بین بانوان که این روزها نسل فراموش شده محسوب می شوند هیچ بازیکنی اعزام نگردید(منظور بانوان زیر ۲۱ ساله یا حداقل امیدها)!

    در هر صورت نیما عالمیان خیلی زود از گردونه این رقابتها هم در حوزه زیر ۲۱ ساله ها و هم بزرگسالان کنار رفت.

    نوشاد عالمیان در رده بزرگسالان بعد از یک پیروزی برابر بازیکنی که رتبه او خیلی عقب تر از خودش بود به سد مستحکم تیموبول برخورد کرد و از گردونه مسابقات این جدول کنار رفت.بالاخره بول آلمانی یکی از برترینهای بزرگسالان جهان محسوب می شود.

    در رده زیر ۲۱ ساله ها نوشاد عالمیان در بازی اول خود برابرتوبیاس لائوی دانمارکی قرار گرفت که در رده زیر ۲۱ ساله ها دارای رنکینگ ۲۴۵ و در رده بزرگسالان دارای رتبه ۶۲۸ جهانی بود.نوشاد در رده زیر ۲۱ ساله ها با این بازیکن ۲۳۶ رده اختلاف داشته و از این بازیکن جلوتر بوده است.

    عالمیان در بازی دوم خود برابر فردریک جاست از کشور آلمان قرار گرفت .این بازیکن آلمانی در رده زیر ۲۱ ساله ها دارای رنکینگ ۱۲۹ و در رده بزرگسالان دارای رتبه ۴۲۵ می باشد. نوشاد عالمیان با این بازیکن ۱۲۰ امتیاز اختلاف داشته و از جاست آلمانی جلوتر بوده است.

    بازی سوم عالمیان برابرچنگ فنگ سنگاپوری بود .این بازیکن در رده زیر۲۱ ساله ها دارای رنکینگ ۱۸ و در رده بزرگسالان رتبه ۱۲۷ بود.اختلاف رنکینگ نوشاد با این بازیکن در رده زیر ۲۱ ساله ها ۹ رقم و در رده بزرگسالان بیش از ۶۰ رتبه می باشد که نوشادجلوتر  می باشد.

    حریف چهارم نوشادآسوکا ماچی ژاپنی بود که در رده زیر ۲۱ ساله ها دارای رنکینگ ۲۰ و در رده بزرگسالان دارای رتبه ۱۳۶ می باشد.

    اختلاف رنکینگ نوشاد با این بازیکن در رده زیر ۲۱ ساله ها ۱۱ و در رده بزرگسالان بیش از ۷۰ رده می باشد که نوشاد از این بازیکن جلوتر می باشد.

    رقیب پنجم نوشاد نیز عمر عصار از کشور مصر بود که در رده زیر ۲۱ ساله ها دارای رنکینگ ۳۳ ودر رده بزرگسالان دارای رتبه ۱۷۴ می باشد.

    نوشاد در رده زیر۲۱ ساله ها با این بازیکن ۲۴ رتبه و در رده بزرگسالان چیزی بیش از صد رتبه اختلاف داشته که باز هم نوشاد از این بازیکن جلو بوده است.

     

    آیا بحث داغ و حساس دیدار مربی وبازیکن در فرودگاه همچنان امتداد خواهد داشت؟

     

      مدیر سایت:سید منصور علوی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها : , , ,
    نظرات کاربران در "تحلیل وبررسی آماری از رقابتهای آزاد آلمان(برمن)"
    1. احمد خداجو گفت:

      خدایا به ما توفیقی عطا کن تا مانند بعضی مربیان بدون کار وتلاش به هرچه می خواهیم برسیم.امین یا رب العالمین


    تازه ترین اخبار